خواسته رهبر انقلاب از دانشجوی بسیجی نشاط، بروز بودن و عمل به موقع است
کد خبر: 3738592
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان:

خواسته رهبر انقلاب از دانشجوی بسیجی نشاط، بروز بودن و عمل به موقع است

گروه فرهنگی ــ جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین سازمان بسیج دانشجویی را یکی از اقشار مهم بسیج دانست و گفت: آنچه مقام معظم رهبری از دانشجویان بسیجی می‌خواهد شکوفایی، نشاط، به‌روز بودن، تلاش و چابکی، درک درست منافع نظام و به‌موقع عمل کردن است.

نشاط، بروز بودن و عمل به موقع خواسته رهبر انقلاب از دانشجوی بسیجی است

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان، روسای دانشگاه‌ها، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، مسئولان بسیج دانشجویی و بسیجیان دانشجو پیش از ظهر امروز در آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه استکبار جهانی هجمه‌ها و فشارهای سنگینی را در طول 40 سال از پیروزی انقلاب به‌نظام اسلامی وارد کرده و در سال‌های اخیر این هجمه‌ها نسبت به گذشته مضاعف‌تر شده است، اظهار کرد: چیزی که استکبار امروز به آن تکیه می‌کند تحریم است اما این چیز تازه‌ای نیست.
وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تحریم وجود داشت و امروز برشدت آن افزوده‌شده است اما در مقابل آن انسجام، وحدت ملی، ولایتمداری و مقاومت مردم سدی در برابر تحریم‌ها ایجاد کرده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به کمک‌های مردمی در دوران دفاع مقدس گفت: در استان قزوین باوجود تنگناها و شرایط بد اقتصادی شاهد هزار کامیون کمک‌های مردمی به مناطق جنگی بودیم که توسط مردم تهیه‌شده بود.
برزگر با اشاره به دستور امام راحل برای تشکیل نهادهای انقلابی عنوان کرد: یکی از مؤثرترین این نهادها بسیج و سپاه بود که مأموریت اصلی آن حفظ دست آورده‌ای انقلاب اسلامی است.
وی سازمان بسیج دانشجویی را یکی از اقشار مهم بسیج دانست و گفت: آنچه مقام معظم رهبری از دانشجویان بسیجی و بسیج دانشجویی می‌خواهد شکوفایی، نشاط، به‌روز بودن، تلاش و چابکی، درک درست منافع نظام و به‌موقع عمل کردن است.
این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قزوین در 24 آبان ماه سال جاری اضافه کرد: برای هر چه‌بهتر برگزار شدن این کنگره نیازمند همت و تعامل دانشجویان در این طرح ملی هستیم تا زمینه لازم برای شناساندن و معرفی مقام شهدا به‌ویژه شهدای شاخص استان چون شهیدان رجایی، بابایی، لشگری، ابوترابی، حسن‌پور ایجاد شود.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) در پایان ضمن تقدیر از زحمات مهدی برزگر رئیس سابق بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: امیدواریم عباس کاظمی به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی استان بتواند با توجه به توانمندی‌های خود بتوانند انسجام بین دانشگاه‌ها و بسیج را بیش‌ازپیش حفظ نمایند.
به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم از زحمات مهدی برزگر مسئول سابق بسیج دانشجویی استان تجلیل و حکم مسئولیت عباس کاظمی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین به وی اعطا شد.
انتهای پیام

captcha