آزمودن دوباره مقاومت ایران، نشان‌دهنده نسیان آمریکا از سیلی ملت است
کد خبر: 3740594
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

آزمودن دوباره مقاومت ایران، نشان‌دهنده نسیان آمریکا از سیلی ملت است

گروه سیاست و اقتصاد- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بابیان اینکه امیدواریم سیلی که ملت به گوش استکبار زد او را پشیمان کرده باشد، گفت: اگر آمریکا در شرایط فعلی به دنبال آزمودن دوباره مقاومت ملت ایران است این نشان می‌دهد که دچار نسیان و فراموشی شده است و بگفته مقام معظم رهبری شاید جنگی هم رخ ندهد اما یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ملت ما تحمیل کرده‌اند.

آزمودن دوباره مقاومت ایران، نشان‌دهنده نسیان آمریکا از سیلی ملت است

به گزارش ایکنا از قزوین، علیرضا آشناگر در جلسه ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالروز دفاع مقدس که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای یادآوری حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و تجلیل از قهرمانان ایثار و شهادت است که از عزت و شرف این سرزمین دفاع کردند.
وی افزود: جنگی که به ما تحمیل شد نتیجه تحریک آمریکا و توسط صدام صورت گرفت و هدفشان انتقام‌گیری از انقلاب، استقلال‌خواهی ملت ایران، به‌زانو درآوردن ملت و تسخیر سرزمین ایران بود که در برابر آن جوانان و پیرمردهای ما و همه‌کسانی که دل درگرو انقلاب داشتند با ندای امام و دستان خالی، حماسه‌ای را که همه شاهد آن بودیم، رقم زدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین بابیان اینکه امیدواریم سیلی که ملت به گوش استکبار زد او را پشیمان کرده باشد، ادامه داد: اگر آمریکا در شرایط فعلی به دنبال آزمودن دوباره مقاومت ملت ایران است این نشان می‌دهد که دچار نسیان و فراموشی شده است و بگفته مقام معظم رهبری شاید جنگی هم رخ ندهد اما یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ملت ما تحمیل کرده‌اند.
آشناگر افزود: امروز منطق صلح‌خواهی ایران و مذاکرات برای حل مسائل یک شیوه پذیرفته‌شده‌ای است و دنیا به این نتیجه رسیده که به‌جز چند کشور رسوا دیگر کسی با آمریکا همراهی نمی‌کند و آمریکا با تبلیغات و جنگ روانی در حال کارزار علیه ملت ایران است.
وی افزود: در این شرایط لازم است با حفظ انسجام، وحدت و همدلی، اختلافات حزبی و جناحی را کنار گذاشته و به‌عنوان یک صف واحد در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس باید به صحنه همدلی و مقاومت ملت در مقابل دشمن تبدیل شود.
معاون استاندار اظهار داشت: بزرگداشت سه هزار شهید استان در قالب کنگره ملی امسال در استان برگزار می‌شود و در حال حاضر فرمانداران نیز در سطح شهرستان نسبت به برگزاری یادواره‌ها اقدام می‌کنند.
آشناگر با تأکید بر استفاده صداوسیما از ظرفیت پیشکسوتان ایثار و مقاومت برای بیان خاطرات و استفاده از کارشناسان اظهار داشت: با آغاز هفته دفاع مقدس لازم است هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان هماهنگی لازم برای تجلیل از رزمندگان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها فراهم شود و در جلسات شورای اداری استان و مخصوصاً شهرستان از رزمندگان و خانواده‌های شهدای شاخص دعوت و تجلیل به عمل آید.
وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های فرهنگی بابیان حماسه‌های جوانان و نوجوانان حماسه‌ساز دانش‌آموز به بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس در سطح مدارس اقدام و نسبت به معرفی شهدای دانش‌آموز به‌عنوان الگو برای نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و فعالیت لازم صورت بگیرد تا این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.
انتهای پیام

captcha