کم‌توجهی به وصایای شهدا خیانت است
کد خبر: 3745110
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
در جلسه ستاد کنگره ۳ هزار شهید قزوین مطرح شد؛

کم‌توجهی به وصایای شهدا خیانت است

گروه اجتماعی ــ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با اشاره به این‌که وظیفه ما ‌برابر شهدا احیاگری نام، یاد و عمل به سیره آن‌هاست، گفت: عمل نکردن به توصیه‌های شهدا نوعی خیانت به آرمان‌های آن‌ها و بی‌احترامی به بازماندگان شهدا است.

 کم‌توجهی به وصایای شهدا خیانت است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علاالدین صفی‌خانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین عصر دیروز، 17 شهریورماه در جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید قزوین که در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هست سال دفاع مقدس و شهدای روحانی گفت: در آن دوران حماسه و ایثار طلاب جوان و روحانیون با بهره‌گیری از بیانات حضرت امام خمینی(ره) رهسپار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و حماسه‌های ماندگاری رقم زدند.
معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز تمام مسئولان که در این کشور نقش عمده و تأثیرگذاری دارند باید به وصایای شهدای والامقام را عمل نموده و آن‌ها را در جامعه اجرایی کنند.
وی با اشاره به این‌که وظیفه ما در برابر شهدا احیاگری نام و یاد و عمل به سیره آن‌هاست، افزود: عمل نکردن به توصیه‌های شهدا نوعی خیانت به آرمان‌های این عزیزان و بی‌احترامی به بازماندگان شهدا است.
معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین در رابطه با برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: برنامه‌ریزی منظم و دقیق با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین در خصوص شهدای روحانی استان قزوین انجام شده است.
‌صفی‌خانی خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم بخشی از خاطرات رزمندگان روحانی غواص را از خود و دیگر هم‌رزمان شهدا جمع‌آوری نماییم و تا پایان مهرماه سال جاری این پروژه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

captcha