لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای کنگره شهدا/ از امتحانات پیش روی هراسی نداریم
کد خبر: 3756141
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین:

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای کنگره شهدا/ از امتحانات پیش روی هراسی نداریم

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین جمهوری اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین نعمات الهی برشمرد و گفت: اگر خواهان امنیت، عزت، استقلال و هویت در کشور و جهان هستیم باید زیر سایه نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم و از سیاست‌های نفاق گونه و تحت تأثیر لیبرال‌ها حذر داشته باشیم.

لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای کنگره شهدا/هراسی از امتحانات پیش روی نداشته باشید

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست مشترک رسانه‌های استان و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با محوریت برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین پیش از ظهر امروز، 23 مهرماه با حضور مسئولان استان، مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با وجود قلیل بودن توانستیم بر دشمن کثیر پیروز شویم، اظهار کرد: خداوند متعال ضامن حق است و در طول تاریخ همواره نشانه‌هایی بر این امر وجود داشته است که از جمله آن می‌توان به قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا اشاره کرد.
وی افزود: امروز دشمن در تلاش است با جنگ اقتصادی، روانی و سیاسی راه‌هایی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد کند اما ما مغلوب آن‌ها نمی‌شویم چراکه در فرهنگ تشیع مرگ به معنای نابودی نیست بلکه آغاز زندگی است.
حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: در فرهنگ جهاد و شهادت همواره بر عدم عقب‌نشینی از آرمان‌ها و پایداری بر اصول، عدم ذلت پذیری و حرکت در مسیر روشن و با سعادت حق تأکید می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در امتحانات پیش روی باید هراسی به خود راه نداد، ابراز کرد: به گفته کارشناسان 20 درصد مشکلات موجود اقتصادی در کشور مربوط به فشارهای خارجی و تحریم‌های امریکاست و 80 درصد دیگر ناشی از عملکرد مسئولان داخلی است که این موضوع نشان می‌دهد ما آن‌گونه که باید در مقابل مشکلات خوب عمل‌ نکرده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین تأکید کرد: در فرهنگ جهاد و شهادت باید تلاش کنیم در برابر سختی‌ها کم نیاورده و لبیک‌گوی ولی زمان باشیم و با حفظ آمادگی همه‌جانبه در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، و سیاسی در راستای این فرهنگ باارزش حرکت کنیم.
وی جمهوری اسلامی را یکی از بزرگ‌ترین نعمات الهی برشمرد و بیان کرد: اگر خواهان امنیت، عزت، استقلال و هویت در کشور و جهان هستیم باید زیر سایه نظام جمهوری اسلامی حرکت کنیم و از سیاست‌های نفاق گونه و تحت تأثیر لیبرال‌ها حذر داشته باشیم.
حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به کنگره 3 هزار شهید استان قزوین تأکید کرد: باید تلاش کنیم این کنگره بازتاب جهانی داشته باشد که برای این امر نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در کنار همدلی و وحدت اقشار مختلف مردم و مسئولان هستیم.
انتهای پیام

captcha