رشد ۶۰ درصدی کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در قزوین
کد خبر: 3757824
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

رشد ۶۰ درصدی کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در قزوین

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: کمک‌های حامیان این استان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در شش‌ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

رشد 60 درصدی کمک‌های حامیان به فرزندان ایتام و محسنین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه نگاه حامیان طرح اکرام ایتام به فرزندان معنوی خود تقویت‌ شده و میزان کمک‌های پرداختی آن‌ها افزایش قابل‌توجهی یافته است، اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 20 هزار حامی نیکوکار حمایت از چهار هزار و 626 ایتام و محسنین را عهده داشتند و کمک ماهیانه آن‌ها به‌طور متوسط 49 هزار و 900 تومان بوده که به حساب ایتام تحت حمایت آن‌ها واریزشده است.
وی افزود: طی شش‌ماهه نخست سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام مبلغ 6 میلیارد و 138 میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد 60 درصدی داشته است.
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه 51 درصد حامیان زن و 49 درصد حامیان آقا هستند، ادامه داد: از این تعداد حامی 85 درصد بومی و 15 درصد غیربومی هستند.
وی گفت: سرانه کمک به فرزندان ایتام ماهیانه حداقل 250 هزار تومان است بوده که خیران، نیکوکاران و هم استانی‌ها می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردار شوند.
فرهادی یادآور شد: متقاضیان مشارکت در این طرح به‌منظور آشنایی و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 02833379500 تماس گرفته و یا از طریق سامانه # 028*8877* در طرح‌های مختلف مشارکت کنند.

انتهای پیام

captcha