ملتی با منطق شهادت در جمیع جهات پیروز است
کد خبر: 3765699
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
نقدی:

ملتی با منطق شهادت در جمیع جهات پیروز است

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران گفت: گاهی اوقات دولت و ملت ما و برخی ملت‌ها از منطق شهادت فاصله می‌گیرند و نمی‌توانند بر مشکلات و همچنین حاکمان ظالم پیروز شوند اما ملتی که منطق شهادت را پیش بگیرد در جمیع جهات موفق و پیروز است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران روز گذشته، 29 آبان‌ماه در یادواره ۳۳۵ شهید شهرستان بم با بیان اینکه شهید بن‌بست شکن است و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی او را بگیرد، گفت: ایستادگی در مقابل غیر خدا که می‌خواهد خود را بر ضعیفان مسلط کند از ویژگی‌های یک مسلمان است.
وی شرط برقراری پیوند با خدا را کفر به طاغوت بیان کرد و افزود: ملت ایران با دست خالی و منطق شهادت بر شاه خائن، کثیف و پلید که غرق نجاست بود و نوکری آمریکا را می‌کرد پیروز شدند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: گاهی اوقات دولت و ملت ما و برخی ملت‌ها از منطق شهادت فاصله می‌گیرند و نمی‌توانند بر مشکلات و همچنین حاکمان ظالم پیروز شوند اما ملتی که منطق شهادت را پیش بگیرد در جمیع جهات موفق و پیروز است.
وی افزود: راه چاره ما در مشکلات مختلف منطق شهداست اما بعضی‌ها فکرهای دیگری می‌‌کنند و به دنبال توافق با غرب و آمریکا هستند.
نقدی ادامه داد: ما در این کشور مشکلات زیادی داشتیم و توانستیم بر همه آنها غلبه کنیم‌ و امروز مشکل اقتصادی ساده‌ترین مشکلی است که برای ما به‌وجود آمده است.
وی یادآور شد: در دوران مبارزات انقلابی ما هیچ پشتوانه‌ای نداشتیم و این شاه بود که از همه امکانات داخلی و خارجی بهره می‌برد اما این مردم بودند که به پیروزی رسیدند.
نقدی تصریح کرد: اوایل انقلاب تعدادی جوان با منطق شهدا توانستند سرویس‌های اطلاعاتی و پر قدرت غرب را شکست بدهند، اقتصاد مولد و پیشرو، انرژی و سوخت می‌خواهد که ما مقام اول را داریم و به جهان نفت و گاز صادر می‌کنیم.
وی اظهار کرد: تولید اقتصادی مواد اولیه می‌خواهد که ما مس، روی، تیتانیوم اورانیوم و ... را داریم در واقع معادن ما بیش از پنج درصد معادن دنیاست و شاخصه‌های بعدی اقتصاد مولد نیروی انسانی، دانش و فن‌آوری هستند که ما از همه اینها به خوبی بهره می‌بریم.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ما در بحث اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌ها به بهترین وجه استفاده و به طور مثال از خام‌فروشی نفت جلوگیری کنیم.
نقدی تأکید کرد: انقلاب ما کارآمد و پیروز است و دشمن را زمین‌گیر کرده، آمریکا در سوریه، عراق و ایران شکست‌های زیادی خورده و رو به افول است.
حجت‌الاسلام قاسم دانشی، امام جمعه بم نیز در این مراسم گفت: برگزاری این‌گونه مراسم و یادواره‌ها کمترین و کوچکترین کاری است که ما برای شهدا انجام می‌دهیم.
وی یادواره‌های شهدا را مقدمه برای شاگردی در کلاس پر افتخار شهدا دانست و افزود: شهدا با ایستادگی در برابر دشمن و نثار جان خود به ما درس مقاومت دادند.
امام جمعه بم تصریح کرد: علی‌رغم سنگ‌اندازی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ما به‌وجود می‌آورند اما امروز ایران اسلامی مقتدر و عزتمند است.
انتهای پیام

captcha