شهرداران نقش مهمی در خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم دارند
کد خبر: 3776004
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

شهرداران نقش مهمی در خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم دارند

گروه اجتماعی - مشاور استاندار در امر نماز و روحانیون و رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان اینکه شهرداران نقش مهمی در خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم دارند، گفت: هر کاری می‌کنید استوار و محکم باشید و به مناسبت دهه فجر دست‌آوردهای انقلاب را منعکس کنید و بدانید حفظ نظام از همه چیز واجب‌تر است.

شهرداران دست‌آوردهای انقلاب را منعکس کنند

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدقریش موسوی، در جلسه شهرداران استان قزوین که با ظهر امروز، 5 دی‌ماه حضور زاهدی استاندار قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران نقش مهمی در خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم دارند و با خدمت و زیباسازی شهرها و کار فرهنگی می‌توانند رضایت مردم را جلب کنند.
وی افزود: هر کاری می‌کنید استوار و محکم باشید و به مناسبت دهه فجر دست‌آوردهای انقلاب را منعکس کنید و بدانید حفظ نظام از همه چیز واجب‌تر است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین بیان کرد: ۴۰ سال دشمنان تلاش کرده‌اند تا به ما آسیب بزنند اما نتوانسته‌اند اما امروز می‌خواهند با ایجاد نارضایتی بین مردم و مسئولان فاصله بیندازند و می‌دانند اگر مردم از ما ناراضی شوند به نظام آسیب می‌خورد.
وی عنوان کرد: نقشه آمریکا از دی‌ماه کلید خورد تا مردم را ناراضی کنند و نظام آسیب ببیند؛ لذا باید هوشیار باشیم و شهرداران در محدوده کاری خود مراقب باشند تا کسی از شهرداری ناراضی خارج نشود.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: هر خدمتی که شما انجام می‌دهید و مشکلی را حل می‌کنید ثواب اخروی دارد و عبادت محسوب می‌شود لذا باید نیت همه ما این باشد که مردم را راضی کنیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین در پایان یاد‌آور شد: کارهای انجام‌شده در شهرداری‌ها را به‌خوبی را منعکس کنید و در کنار فعالیت‌های روزمره از نماز هم غافل نشوید.
انتهای پیام

captcha