برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اهر
کد خبر: 3776237
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اهر

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كريم در اين شهرستان خبر داد.

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در اهر

مهدی زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون امسال در سه گروه مشتمل بر حفظ قرآن کریم مشتمل بر هشت رشته، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) در هفت رشته و آموزش‌های الکترونیکی در سه رشته برگزار خواهد شد.

جبارپور با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از آزمون نیز افزود: این دوره از آزمون قرآن کریم در رشته‌های مختلف به‌صورت شفاهی، کتبی و الکترونیکی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در خصوص زمانبندی ثبت‌نام و برگزاری این دوره از آزمون گفت: آزمون رشته‌های الکترونیکی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم اسفندماه، آزمون رشته‌های کتبی روز پنج‌شنبه ٩ اسفندماه و آزمون رشته ‌ای شفاهی از ١١ الی ٢٣ اسفند برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: شرکت در تمامی رشته‌ها برای تمامی داوطلبان مرد و زن و بدون هرگونه محدودیت سنی آزاد است و هر داوطلب می‌تواند بر اساس جداول مربوطه در آیین‌نامه حداکثر در چهار رشته ثبت نام کند.

زارعی، در خصوص تقدیر از نفرات منتخب آزمون نیز گفت: پس از برگزاری آزمون اعم از دانش‌آموزان و قرآن‌آموزان ﻣﺪارس، ﻣﺆﺳﺴﺎت و ﻣﺮاﮐـﺰ ﻗﺮآﻧﯽ ﺑـﻪ ﻗﯿﺪ ﻗﺮﻋﻪ ﺟﻮاﯾﺰ ﻧﻘﺪی اﻫﺪا ﻣﯽ‌ﺷﻮد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با بیان اینکه ﺑﻪ تمامی ﺷﺮﮐﺖ‌کنندگان که امتیاز بالای ٩٠ را ﮐﺴﺐ کنند، ﻟﻮح ﺗﻘﺪﯾﺮ اﻋﻄﺎ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ، افزود: ﭘﺲ از اﻋﻼم ﻧﺘﺎﯾﺞ از ﻃﺮﯾـﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ آزﻣﻮن ﻗﺎﺑﻞ درﯾﺎﻓﺖ اﺳﺖ و همچنین ﺑﻪ ﻧﻔﺮاﺗﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﺣﺪﻧﺼﺎب امتیاز ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﭘﺎﯾﺎن دوره اﻋﻄﺎ خواهد شد.

انتهای پیام

captcha