آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3777259
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون قرآن و عترت کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن می‌توانند از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.quranedu.ir برای حضور در این آزمون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم آغاز شد

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ قرآن از امروز اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ قرآن از امروز می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.quranedu.ir اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا 5 بهمن‌ماه ادامه دارد، افزود: این آزمون در قالب سه رشته «مفاهیم حفظ قرآن کریم در 8 رشته»، «معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) در 7 رشته» و «گروه آموزش‌های الکترونیکی» برگزار می‌شود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم سال 97 براساس جدول اعلام شده به شرح آزمون رشته‌های کتبی روز شنبه 9 اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی از روز شنبه 11 تا روز پنجشنبه 16 اسفند ویژه گروه‌های سنی مقاطع ابتدایی و پایین‌تر و حفاظ کل پذیرفته شده در مرحله کتبی خواهد بود.
کرمیان تصریح کرد: روز شنبه 18 اسفندماه سال‌جاری لغایت 23 اسفند آزمون دانش‌آموزان شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء 30 برگزار می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: با توجه به همکاری دستگاه‌های متعدد در آزمون حفظ سال 97 انتظار داریم میانگین شرکت‌کنندگان در این آزمون به حدود 15 تا 20 هزار نفر در استان کرمانشاه برسد که در مقایسه به تعداد شرکت‌کنندگان سال قبل در این آزمون این تعداد دو برابر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha