اعلام عناوین اکران 14 فیلم فجر و سیمرغ پروانه‌ها در سنندج
کد خبر: 3785707
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

اعلام عناوین اکران 14 فیلم فجر و سیمرغ پروانه‌ها در سنندج

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران 9 فیلم بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و پنج فیلم سیمرغ پروانه‌ها در سنندج خبر داد و گفت: این فیلم‌ها از 12 تا 18 بهمن جاری در سینما فروردین مجتمع فجر سنندج اکران می شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 9 بهمن ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: همزمان با آغاز اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کشور، 9 فیلم این جشنواره در بخش سودای سیمرغ نیز در سنندج اکران می شود.
وی به عناوین این فیلم ها اشاره کرد و افزود: فیلم‌های «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان، «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی، «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده، «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی، «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی در این دوره از جشنواره فیلم فجر در سنندج به نمایش در می‌آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه فیلم های بخش سودای سیمرغ این جشنواره به مدت هفت روز و در 28 سانس اکران می شود، ادامه داد: علاقه مندان به این جشنواره از روز جمعه 12 بهمن در ساعت‌های 14:30، 17:00، 19:30 و 22:00 می توانند نظاره گر فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر باشند.
قلعه شاخانی به بخش سیمرغ پروانه ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان است که برای دومین سال برگزار می‌شود و در پنج روز از ایام برگزاری جشنواره، شاهد نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان هستیم.
وی یادآور شد: روز شنبه 13 بهمن فیلم «لکنت»، یکشنبه 14 بهمن «پاستاریونی»، دوشنبه 15 بهمن انیمیشن «بنیامین»، سه شنبه 16 بهمن فیلم «ضربه فنی» و چهارشنبه 17 بهمن انیمیشن «آخرین داستان» به ظرفیت 400 نفر در سانس ساعت 9:30 برای کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند.
انتهای پیام

captcha