فروش بلیط جشنواره فیلم فجر در خراسان‌شمالی از فردا
کد خبر: 3785727
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

فروش بلیط جشنواره فیلم فجر در خراسان‌شمالی از فردا

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با توجه به برپایی جشنواره فیلم فجر در استان، بلیط این رویداد از فردا ۱۰ بهمن ماه در گیشه سینما عمیق و گلشن بجنورد به فروش می‌رسد.

فروش بلیط جشنواره فیلم فجر در خراسان‌شمالی از فردا

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان امروز نهم بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد: علاقمندان می توانند از فردا به صورت حضوری و هم از طریق سایت های گلشن آنلاین و سایت سینما عمیق بجنورد برای خرید بلیت اقدام کنند. 

وی افزود: ١٢ فیلم در بخش سودای سیمرغ و پنجم فیلم در بخش سیمرغ پروانه که در مجموع با ٤١ سانس در خراسان‌شمالی اکران می‌شود. 

فرخنده ادامه داد: در کنار اکران ١٧ فیلم منتخب در دو بخش سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه ها، نشست های تخصصی نقد و بررسی فیلم هم با حضور صاحبنظران و علاقمندان برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به بازخورد مثبت جشنواره فیلم فجر سال گذشته در استان، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره هم‌زمان با پایتخت، حال و هوای خوبی به سینماها می دهد و باعث آشنایی و جذب مخاطبان بیشتری به این حوزه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در تلاش برای برخورداری تمام علاقه مندان حوزه فیلم و سینما در استان برای حضور در این جشنواره هستیم و بررسی دقیق کاستی های این جشنواره در سال های گذشته به منظور برگزاری این رویداد هنری بزرگ انجام شده است.

فرخنده خاطرنشان کرد: اکران منتخب فیلم‌های سی وهفتمین جشنواره فیلم فجراز ۱۲بهمن ماه آغاز وتا ۲۲همین ماه درخراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فیلم های بخش سودای سیمرغ، بیان کرد: فیلم "آشفتگی" به کارگردانی فریودن جباری جمعه ، "تیغ و ترمه" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، "معکوس" به کارگردانی پولاد کیمیایی، "درخونگاه" به کارگردانی سیاوش اسعدی، "دیدن این فیلم جرم است" به کارگردانی رضا زهتابچیان، "خون خدا" به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و " شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار، "پالتوشتری" به کارگردانی مهدی علی میرزایی و "سمفونی نهم" به کارگردانی محمد رضا هنرمند از جمله فیلم هایی هستند که از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه هر شب ساعت ١٨ در سینما گلشن بجنورد برای علاقمندان به هنر هفتم اکران خواهد شد.

فرخنده همچنین فیلم های "دیدن این فیلم جرم است" به کارگردانی رضا زهتابچیان، "قسم" به کارگردانی محسن تنابنده، "، "خون خدا" به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، سرخ پوست" به کارگردانی نیما جاویدی، "آشفتگی" به کارگردانی فریدون جیرانی، "معکوس" به کارگردانی پولاد کیمیایی، "حمال طلا" به کارگردانی تورج اصلانی"، "درخونگاه" به کارگردانی سیاوش اسعدی و "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه ساعت ٢٠ و ٣٠ دقیقه در سینما گلشن بجنورد اکران می شوند.

وی همچنین از اکران فیلم های "پالتو شتری" به کارگردانی مهدی علی میرزایی، "سمفونی نهم" به کارگردانی محمد رضا هنرمند، "آشفتگی به کارگردانی" فریدون جیرانی، "قسم" به کارگردانی محسن تنابنده،"تیغ و ترمه" به کارگردانی کیومرث پوراحمد، "حمال طلا" به کارگردانی تورج اصلانی، "درخونگاه" به کارگردانی سیاوش اسعدی،"دیدن این فیلم جرم است" به کارگردانی رضا زهتابچیان و "خون خدا" به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی هر شب ساعت ١٨ در سینما عمیق بجنورد خبرداد. 

انتهای پیام

captcha