19 فیلم در جشنواره فجر شیراز اكران می‌شود + جدول اكران
کد خبر: 3786045
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

19 فیلم در جشنواره فجر شیراز اكران می‌شود + جدول اكران

گروه فرهنگی ـ در هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز 19 فیلم از جشنواره ملی در سه سالن این كلان‌شهر اكران خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز همزمان با سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر طی روزهای 12 تا 22 بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت تماشای فیلم‌های این جشنواره می‌توانند از امروز، 9 بهمن‌ماه با مراجعه به سایت www.irantic.com نسبت به خریداری بلیت هجدهمین جشنواره فیلم فجر اقدام كنند كه جدول اكران فیلم‌ها به شرح زير است.

19 فیلم در جشنواره فجر شیراز اكران می‌شود + جدول اكران
نكته حائز اهمیت این است كه هر فرد می‌تواند به ازای هر فیلم (با هر تعداد سانس یا سالن نمایش) حداکثر 4 عدد بلیت را خریداری كند.
بلیت‌فروشی این جشنواره در ساعت ١٣:٠٠، روز نهم بهمن ماه ١٣٩٧ آغاز شد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.irantic.com ، در بخش هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، بلیت فیلم‌های این جشنواره را خریداری كنند.
در این دوره از جشنواره اسامی ١٩ فیلم برای اکران اعلام شد كه شامل «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی؛ «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند؛ «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی؛ «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی؛ «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی؛ «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار؛ «جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری؛ «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستائی؛ «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی؛ «زهر مار» به کارگردانی سیدجواد رضویان؛ «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی؛ «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده؛ «ناگهان درخت» به کارگردانی صفی یزدانیان؛ «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی؛ «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان؛ «ماجرای نیمروز٢ (رد خون)» به کارگردانی محمدحسین مهدویان؛ «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند؛ «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیانبوده است.
یادآور می‌شود، اکران فیلم‌های این جشنواره در تالار حافظ در ساعات ١٨ و ٢١، هنر شهر آفتاب در سالن نارنجی ساعت ١٩ و ٢١ و سالن آبی ساعت ١٨ و ٢٠ و نیز در پردیس سینمایی گلستان در ساعت ٢١) انجام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha