پیام‌ نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین در پی بازگشت پیکر شهید «حمید محمدرضایی»
کد خبر: 3795135
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

پیام‌ نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین در پی بازگشت پیکر شهید «حمید محمدرضایی»

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین در پی بازگشت پیکر پاک شهید «حمید محمدرضایی» پیام‌ جداگانه‌ای صادر کردند.

پیام‌ نماینده ولی‌فقیه و استاندار قزوین در پی بازگشت پیکر شهید «محمدرضایی»

به گزارش ایکنا از قزوین، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین در پی بازگشت پیکر پاک شهید «محمد رضایی» پیام‌ جداگانه‌ای صادر کردند.
آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پیام خود آورده است: «بازگشت پیکر سردار سرفراز جبهه مقاومت شهید حمید محمدرضایی پس از گذشت چهار سال، بار دیگر عطر جهاد و شهادت را در استان قزوین به مشام جان‌ها رسانده است. شهیدی که در نوجوانی به همراه برادر شهیدش که او نیز پس از 31 سال پیکرش بازگشت، در دفاع مقدس حضور یافت و پس از جنگ نیز ردای پاسداری بر تن کرد تا هرجا که نیاز باشد مجاهدانه در میدان جهاد حضور پیدا کند.
وی در ادامه آورده است: افتخار دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه آخرین برگ از دفتر ایثارگری او بود و از خدای متعال خواستاریم که مصاحبت با انبیا و اولیای الهی در بهشت برین را نصیب او فرماید. به خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خدای متعال برای ایشان اجر و صبر درخواست داریم. همچنین تمامی مردم انقلابی و شریف استان قزوین را به حضور پرشور در مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام دعوت می‌کنیم.»
همچنین در پیام عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین نیز آمده است: «بسم رب الشهداء و الصدیقین؛ صبوری، استقامت و پایمردی خانواده معزز شهدا و ایثارگران، به‌ویژه بازماندگان شهدای مفقودالاثر از دوران دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم، قابل‌تحسین است که به‌عنوان یک الگوی عملی باید بر لوح بلند تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت و حک شود به‌ویژه خانواده‌ای که داغ دو شهید مفقودالاثر شهیدان علی و حمید محمدرضایی را در سینه دارد.
‌تاریخ آینده قطعاً در برابر مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های چنین خانواده‌های ایثارگری و ملت ولایتمدار و انقلابی ایران سر تعظیم فرود خواهد آورد؛ و حال که پس از قریب به 4 سال صبوری و چشم‌انتظاری، پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام، شهید حمید محمدرضایی، تفحص شده و به آغوش خانواده بازمی‌گردد، بر خود وظیفه می‌دانم، عروج این شهید بزرگوار را به بازماندگان و وابستگان آن شهید دلاور، مردم شهیدپرور استان قزوین، فرماندهی و پاسداران دلاور فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، خانواده این شهید والامقام؛ پدر و مادر، همسر و فرزندان و همچنین مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور منطقه شال تبریک و تسلیت عرض نمایم. امید است با عنایات خداوند متعال، رهروان خوبی برای تداوم راه سرخ شهیدان بوده و ایثار و استقامت آنان را سرلوحهٔ فعالیت‌های خود قرار دهیم.»

انتهای پیام

captcha