فروپاشی آمریکا نزدیک است
کد خبر: 3819236
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

فروپاشی آمریکا نزدیک است

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه قزوین گفت: آثار و نشانه‌ها نشان می‌دهد به‌زودی شاهد فروپاشی این غول قدرت نما، یعنی آمریکا باشیم و شکستن این غول قدرت نما را به‌زودی مشاهده خواهیم کرد.

به گفروپاشی غول قدرت نمای آمریکا نزدیک استزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با اشاره به سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران اسلامی بیان کرد: برای ملت ما این سفر اهمیت چندانی ندارد، ژاپن کشوری است که چندین بار توسط آمریکایی‌ها تحقیرشده، امریکا طی سالیان مختلف فلاکت و تحقیر و بدبختی را برای کشور ژاپن ایجاد کرده است، اما مسئولان ژاپنی هیچ زمانی مقابل زورگویی و استبداد آمریکایی‌ها ایستادگی نکردند و در زمانی که ایران اسلامی درحال مقابله با کفر و الحاد جهانی است با نامه‌ای از سوی ترامپ قصد واسطه‌گری دارند درحالی‌که این نامه و پیغام ذره‌ای ارزش برای ما ندارد.
خطیب نماز جمعه قزوین اظهار کرد: ظاهر خبر سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران اسلامی اهمیت چندانی ندارد اما در کنار این سفر خبرهای مهمی وجود دارد که برای ما ارزشمند است. اولین نکته این است که اگر ما در برابر امریکا بایستیم سران این کشور عقب‌نشینی می‌کنند، هر زمانی که ما به امریکا میدان دادیم و مسئولان غرب‌زده ما نتوانستند هم پای رهبر و همراه ملت حرکت کنند؛ آمریکایی‌ها به ما زور گفتند و منافع ما را ضایع کردند و سران غرب برای تحریم‌های بیشتر تشویق شدند.
وی ادامه داد: هرجا که ملت عزیز ایران ایستادگی خود را نشان داد و رهبر معظم انقلاب ما را برای این ایستادگی تشویق کرد، شاهد بودیم که آمریکایی‌ها عقب‌نشینی کردند و از صحبت‌های گذشته خود برگشتند؛ راه نجات از تحریم هم عمل به همین نگاه است.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: ملت ایران به‌خوبی متوجه است زمانی که آمریکا به گدایی سیاسی مبتلا می‌شود مجبور است از نخست‌وزیر ژاپن برای درمان استیصال خود در برابر قدرت جمهوری اسلامی استفاده کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: عده‌ای فریب‌خورده و ناآگاه از قدرت مردمی و نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی که قدرت خدا را درنیافته‌اند، از آمریکا شبحی از قدرت ساخته‌اند و این موضوع زبانشان را به لکنت واداشته است.
امام‌جمعه قزوین بیان کرد: آن‌ها هر کجا می‌خواهند سخن بگویند، آزاد نیستند و زبانشان دچار لکنت می‌شود چراکه خیالاتی در ذهن خود ایجاد کرده‌اند اما اگر در صفوف جبهه‌های مقاومت حضور پیدا می‌کردند و با مدافعان حرم هم‌سفر می‌شدند، با پیاده‌روی اربعین همراه بودند و مقاومت اسلامی را می‌شناختند، شجاعتشان افزایش پیدا می‌کرد و خیالاتی که ذهنشان را آلوده کرده و عقلشان را به ذلت واداشته است، از ذهنشان پاک می‌شد.
وی بابیان اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نسبت به آمریکا همین است، اظهار کرد: پیش‌بینی امام خمینی (ره) فروپاشی قطب بزرگ قدرت شرق بود و این مهم محقق شد و رهبر معظم انقلاب فروپاشی قطب دیگر استکباری را اعلام کرده است و ما یقین داریم این حقیقت را نیز شاهد خواهیم بود و ازاین‌پس باید نشانه‌های آن قدرت پوشالی را که از آمریکا در ذهن برخی‌هاست، در موزه‌ها مشاهده کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: آثار و نشانه‌ها نشان می‌دهد به‌زودی شاهد فروپاشی این غول قدرت نما، یعنی آمریکا باشیم و شکستن این غول قدرت نما را به‌زودی مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha