مراسم بزرگداشت شهیدان بابایی و لشگری برگزار می‌شود
کد خبر: 3822189
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
در قزوین؛

مراسم بزرگداشت شهیدان بابایی و لشگری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مراسم بزرگداشت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی و سرلشگر خلبان شهید حسین لشگری در مردادماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهیدان بابایی و لشگری برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عصر روز گذشته، سوم تیرماه برگزار شد.

در این جلسه حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت شهید بابایی به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار تأکید کرد و گفت: این مراسم باید هر ساله نسبت به سال گذشته باکیفیت برپا شود.

وی ادامه داد: با توجه به نقش برجسته و اثرگذار شهید بابایی در داخل و خارج کشور معرفی و شناساندن سیره، آرمان‌ها و اهداف این شهید بزرگوار باید به‌صورت ملی باشد تا همگان درس گیرند.

این مسئول به سرلشگر خلبان شهید حسین لشگری اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار نیز بیشترین دوران اسارت را در زندان‌های رژیم بعث عراق داشته به همین دلیل لقب سیدالاسرای ایران از سوی مقام معظم رهبری نام گرفته که یاد ایشان نیز هم‌زمان در مراسم بزرگداشت شهید بابایی گرامی داشته می‌شود.

حقایق‌پور افزود: شهدایی همچون بابایی و لشگری سند پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که امروز بایستی سیره و منش آن‌ها بیشتر به نوجوانان و جوانان معرفی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: مراسم بزرگداشت شهید بابایی و لشگری در مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد و ضمن تبیین سیره‌ این شهدای معظم یاد و خاطره‌ی آن‌ها گرامی داشته می‌شود.
انتهای پیام

captcha