کمک به موکب‌های اربعین به‌صورت متمرکز انجام شود
کد خبر: 3822728
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

کمک به موکب‌های اربعین به‌صورت متمرکز انجام شود

گروه اجتماعی ــ معاون عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد: به‌منظور توزیع مناسب و عادلانه امکانات، کمک به موکب‌های اربعین به‌طور متمرکز و فقط از طریق ستاد اربعین استان انجام شود.

کمک به موکب‌های اربعین به‌صورت متمرکز انجام شودبه گزارش ایکنا از قزوین، علی فرخ‌زاد، معاون عمرانی استاندار قزوین، در جلسه ستاد برنامه‌ریزی و ساماندهی زائرین اربعین حسینی که ظهر امروز، 5 تیرماه به ریاست استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هرسال با برپایی مراسم اربعین تجارب ارزشمندی به دست می‌آوریم که باید با به‌کارگیری این تجارب نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته شاهد تورم امکانات در برخی موکب‌ها و در مقابل کمبود امکانات در برخی دیگر بودیم که نیازمند است امسال با برنامه‌ریزی بهتر تمام کمک‌ها از سوی هلال‌احمر، شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها به‌صورت متمرکز و فقط از طریق ستاد اربعین استان انجام شود تا دیگر شاهد توزیع ناعادلانه امکانات در بین موکب‌ها نباشیم.

فرخ‌زاد از استقرار یک موکب کامل در استان برای زائرین خبر داد و گفت: برای تأمین نیازهای زائرین عبوری از استان هماهنگی‌های لازم با مساجد و مجتمع‌های گردشگری صورت گرفته و برای حفظ امنیت زائرین نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: کمیته زیرساخت ستاد اربعین سال گذشته به تمام تعهدات خود عمل نموده و با اعزام سه ست کامل راه‌سازی نسبت به تکمیل راه مهران تا مرز اقدام نموده و همچنین بیمارستان سیار، ماشین‌های آمبولانس، آتش‌نشانی، اتوبوس و غیره نیز به محل‌های تعیین‌شده اعزام کرده بود.
انتهای پیام

captcha