دوره تربیت مربی تجوید اساتید مدارس علمیه کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3830406
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
در قم؛

دوره تربیت مربی تجوید اساتید مدارس علمیه کشور برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه از برگزاری دوره تربیت مربی تجوید و ارتقای سطح ویژه استادان مدارس علمیه سراسر کشور در قم خبر داد.

دوره تربیت مربی تجوید اساتید مدارس علمیه کشور برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی، مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: دوره ارتقای سطح و تربیت مربی تجوید روزهای 12 تا 16 مردادماه با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت‌افزایی اساتید مدارس علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این دوره از 12 مردادماه به مدت 5 روز تا 16 همین ماه به میزبانی حوزه قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از 200 نفر برای حضور در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.
 
حسینی با بیان اینکه تلبس، تأهل و اتمام پایه ششم حوزه شرط اعطای حکم تدریس تجوید به اساتید است، بیان کرد: تمامی افراد ثبت‌نام‌کننده در این دوره می‌توانند حضور داشته باشند، ولی باید مدارک مورد نیاز را برای گرفتن مدرک دوره تکمیل کنند.
 
مدیراداره قرآن و حدیث حوزه علمیه اضافه کرد: شرکت در دوره اعلام شده فقط به صورت مجردی و بدون همراه است و اساتید می‌توانند هر گونه سؤال خود را با مراجعه به نام کاربری کارشناس اداره قرآن و حدیث حوزه به نشانی @maleksabet مطرح کنند.
 
وی همچنین از برگزاری دوره‌های زیباخوانی و حفظ موضوعی یک، زیباخوانی و حفظ موضوعی دو، تربیت مربی صحت قرائت و روان‌خوانی، مهارت‌های بیان تفسیر و حفظ و معارف قرآن در برخی استان‌های کشور از جمله کرمان، کرمانشاه و قزوین خبر داد.
 
انتهای پیام  
captcha