طرح توسعه شبستان امامزاده اسماعیل ابهر تصویب شد
کد خبر: 3830837
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
پس از ۱۲ سال؛

طرح توسعه شبستان امامزاده اسماعیل ابهر تصویب شد

گروه اجتماعی ــ فرماندار ابهر گفت: طرح توسعه امامزاده اسماعی ابهر پس از ۱۲ سال به تصویب رسید و اجرای آن نیازمند اتحاد ارگان‌های مرتبط و هیئت امنا است.

تصویب طرح توسعه شبستا امامزاده اسماعیل(ع) ابهر پس از 12 سالبه گزارش ایکنا از  زنجان، علی حیدری، فرماندار ابهر، ظهر امروز، دوشنبه، ۷ مرداد ماه در جلسه بررسی نهایی طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) ابهر با بیان اینکه طرح توسعه این مکان مقدس بعد از ۱۲ سال با پیگیری مسئولان اخذ و امروز نقشه اجرایی آن آماده اجرا شده است، بیان کرد: در صورت کنار نگذاشتن اختلاف نظرها و اجرایی نشدن طرح، طراحی و اجرای مجدد حداقل ۱۲سال دیگر به طول خواهد انجامید.
وی با بیان اینکه از اهداف اجرای این طرح بهره‌مندی مردم شهرستان بیش از گذشته از برکات این مکان مقدس است، افزود: این امامزاده فاقد شبستان و دارای تربت‌خانه است که با اجرای طرح شبستان ظرفیت پذیرش زوار آن به بیش از ۲۵۰ نفر می‌رسد.

حیدری همکاری، همدلی و اتحاد هیئت امنای امامزاده، سازمان اوقاف و میراث فرهنگی را در اجرای این طرح ضروری بیان کرد و یادآور شد: اجرای طرح توسعه امامزاده اسماعیل از مطالبات دیرینه مردم ابهر است.

فرماندار ابهر تأکید کرد: طرح توسعه این امامزاده در پروسه اداری گرفتار بود که با پیگیری‌های صورت گرفته طرح نهایی احداث شبستان و الحاق شبستان جدید به قدیم مورد تأیید و تصویب استان قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha