نگاه اصحاب رسانه زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌کند
کد خبر: 3832128
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

نگاه اصحاب رسانه زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌کند

گروه فرهنگی ـ امام‌جمعه نهاوند گفت: قلم و نگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران به مسائل جامعه كه دلسوزانه و خداپسندانه عنوان می‌شود، زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌کند كه باید از این ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده شود.

نگاه اصحاب رسانه زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌سازدبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی نیا، امام جمعه نهاوند، امروز 12 مردادماه، در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوند به مناسبت هفته خبرنگار، افزود: قلم و نگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران به مسائل جامعه كه دلسوزانه و خداپسندانه عنوان می‌شود، زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌سازد كه باید از این ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده شود.
وی بابیان اینکه انتخابات درراه است پس مستند خبر بدهید و از تخریب به دورباشید، بیان کرد: در کار رسانه برای تشخیص حق و باطل تا به صحت یک خبر اطمینان ندارید، منتشر نکنید به‌ویژه در جو انتخاباتی که در پیش است، این سابقه‌دار است که تخریب‌ها در این مواقع شروع می‌شود.
مغیثی نیا بابیان اینكه در سطح شهرستان نباید به مسائل جزئی زیاد پرداخته شود، گفت: بعضی موضوعات مهم در سطح شهرستان وجود دارد كه از سوی خبرنگاران كمتر به آن پرداخته و به موضوعات جزئی و منفی توجه زیادی می‌شود كه این مسئله موجب بد جلوه دادن شهر خواهد شد و این به نفع مجموعه شهرستان نیست.
وی بابیان اینكه رسانه‌ها هم باید مشكلات مردم را بگویند و آن را پیگیری كنند و هم منافع نظام را مدنظر قرار دهند، اظهار كرد: رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است چراکه هم باید منافع و مسائل مردم را پیگیری كنند و هم مصالح و منافع نظام را مدنظر داشته باشند كه این مسئله ظرافت كار خبرنگاران را می‌رساند.
امام‌جمعه نهاوند همچنین با اشاره به اینکه امروز سالروز ازدواج حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و حضرت علی علیه‌السلام و روز ازدواج است، اظهار کرد: ملاک‌های ازدواج تغییر کرده و به پول، مقام، زیبایی و شغل تبدیل‌شده که این‌گونه ازدواج‌ها نتیجه خوبی نداشته و عمدتاً به اختلاف و طلاق منجر شده است بنابراین رسانه‌ها در امر ازدواج، ملاک را از سمت مادیات به معنویات سوق دهند.
انتهای پیام

captcha