اراده مسلمانان در نیجریه به حاکمیت خواهد رسید
کد خبر: 3833661
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

اراده مسلمانان در نیجریه به حاکمیت خواهد رسید

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: دولت نیجریه در امر درمان شیخ ابراهیم زکزاکی کوتاهی می‌کند، به آن‌ها نسبت به عواقب شوم این ظلم آشکار هشدار می‌دهیم و یقین داریم که دولت نیجریه در سلسله دولت‌هایی قرار می‌گیرد که سرنگون می‌شود و اراده مسلمانان آنجا به حاکمیت می‌رسد.

اراده مسلمانان در نیجریه به حاکمیت خواهد رسید

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با تسلیت شهادت امام باقر(ع) اظهار کرد: امام باقر (ع) و فرزندشان امام صادق (ع)، حقایق قرآنی را تفسیر و امانت‌های رسول اکرم(ص) را برای پیروان آن حضرت تا قیامت ماندگار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه در باب روز عرفه اظهار کرد: شب‌زنده‌داری در عرفه بسیار تأکید شده است تا در آن مناجات و استغفار کنیم، شب و روز عرفه امید ما برای بخشش گناهان است تا گذشته اعمال بدمان پاک شوند؛ پس از شب قدر که مرکز همه امیدهاست، روز عرفه روز بخشش گناهان است.

امام‌جمعه قزوین با بیان به حدیثی از امام سجاد (ع) درباره روز عرفه، گفت: حضرت می‌فرمایند خدایا روز عرفه روزی است که تو رحمتت را گسترش دادی و همه جا عطر قبولی توبه می‌آید، به بندگان خودت منّت گذاشتی که آن‌ها را عفو کنی، هدایای خودت را شامل بندگانت می‌کنی و فضل و رحمتت شامل بندگانت است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید قربان اظهار کرد: نماز عید قربان را نیز مانند عید فطر که همه مسئولان و مردم بسیج شدند و الحمدالله در استان و شهر قزوین با اتحاد و انسجام نماز را باشکوه برگزار کردند، با اتحاد و باشکوه برگزار کنیم و در ثواب این عظمت و شکوه شریک باشیم.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به اوضاع یمن، ادامه داد: الحمدالله هم در جبهه زمینی رزمندگان به اوضاع مسلط هستند و هم در جنگ پهپادی و موشکی متجاوزان را زیر نظر دارند و آن‌ها را مورد هدف موشک‌های خود قرار می‌دهند که جای شکر دارد.

وی اضافه کرد: یقین داریم سعودی‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها که شامل اماراتی‌ها و آمریکایی‌ها می‌شوند، قطعاً در مقابل قدرت و اراده مسلمانان یمن تسلیم می‌شوند و پیروزی باشکوهی برای مردم یمن رقم خواهد خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جسمی شیخ ابراهیم زکزاکی، بیان کرد: دولت نیجریه در امر درمان شیخ ابراهیم زکزاکی کوتاهی می‌کند، به آن‌ها نسبت به عواقب شوم این ظلم آشکار هشدار می‌دهیم و یقین داریم که دولت نیجریه در سلسله دولت‌هایی قرار می‌گیرد که سرنگون می‌شود و اراده مسلمانان آنجا به حاکمیت می‌رسد.

انتهای پیام

captcha