شیفت عصر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل راه‌اندازی شد
کد خبر: 3836023
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

شیفت عصر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی ــ سوپروایزر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل از راه‌اندازی شیفت عصر این مرکز خبر داد.

شیفت عصر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل راه اندازی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، فینا محمودی، سوپروایزر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل، روز گذشته، ۲۷ مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای رفاه حال زوجین مراجعه‌کننده، این مرکز در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه علاوه بر شیفت صبح، در شفیت عصر نیز خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه در این شیفت دکتر سارا امیرعجم، متخصص زنان و زایمان فعالیت دارد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص و مجرب و استفاده از بروزترین امکانات، خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به مراجعان ارائه کنیم.

سوپروایزر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل یادآور شد: در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل خدمات کمک باروری از جمله میکرواینجکشن (ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی (IVF)، انتقال جنین فریز شده، نگهداری جنین، اسپرم و تخمک، تلقیح داخل رحمی (IUI) و همچنین انجام روش PRP برای درمان شکست مکرر لانه‌گزینی و تعیین جنسیت به صورت تخصصی به زوجین مراجعه‌کننده ارائه می‌شود.

محمودی یادآور شد: این مرکز با اتاق عمل، کلینیک تخصصی مردان و زنان، آزمایشگاه تشخیص طبی، جنین‌شناسی و ژنتیک، بخش جراحی محدود و سرپایی، مشاوره ژنتیک، مامایی، تغذیه و روانشناسی آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.
انتهای پیام

captcha