اصحاب رسانه با هجوم امپراطوری رسانه‌ای غرب مقابله می‌کنند
کد خبر: 3837558
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

اصحاب رسانه با هجوم امپراطوری رسانه‌ای غرب مقابله می‌کنند

گروه اجتماعی ــ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز فعالیت اصحاب رسانه برای مقابله با جبهه استکبار را جهادی و بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: اصحاب رسانه به شیوه پیامبران با هجوم امپراطوری رسانه‌ای غرب مقابله می‌کنند.

اصحاب رسانه به شیوه پیامبران با هجوم امپراطوری رسانه‌ای غرب مقابله می‌کنند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، شامگاه یکشنبه، سوم شهریور در برنامه «طرح معرفتی ـ بصیرتی اصحاب رسانه» که در مجتمع فرهنگی ـ تفریحی دشت بهشت مشکین‌دشت فردیس برگزار شد، گفت: در گذشته ۹۵ درصد اطلاعات محرمانه بود ولی امروز انفجار اطلاعاتی رخ داده است و بیشتر اخبار به‌صورت آنلاین در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اخبار محرمانه در عصر امروز بی‌معناست، افزود: محرمانه‌ترین اخبار در نشست‌های مردمی تحلیل می‌شود و با این وضعیت قطعاً شناخت حق از باطل سخت می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه در این حوزه، گفت: کارکردن اصحاب رسانه در این شرایط خاص که نیازمند سرمایه‌های فراوان است، اقدامی جهادی و بی‌نظیر است.

یوسفی بیان کرد: اگر اصحاب رسانه نبودند، سامری‌های روز و مدرن همه مردم را گوساله‌پرست می‌کردند و مانند دوران حضرت موسی(ع) ظرف ۴۰ روز مأموریت سامری تبلیغ گوساله‌پرستی می‌شد.

این مسئول تأکید کرد: امروز کم نیستند کسانی که در فضای رسانه‌ای دنیا به نام سامری‌های روز، تبلیغ گوساله‌پرستی مدرن می‌کنند و در مقابل اصحاب رسانه به سبک و شیوه پیامبران به مقابله با هجوم سنگین امپراطوری رسانه‌ای غرب می‌پردازند.

یوسفی در پایان گفت: باید قدردان زحمات اصحاب رسانه باشیم و از خانواده‌های خبرنگاران که صبورانه آن‌ها را همراهی می‌کنند تا در این جهاد پیروز شوند تشکر ‌کنیم.

یادآور می‌شود، این مراسم به‌همت بسیج رسانه‌ استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام

captcha