خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با آمریکا است
کد خبر: 3838111
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵

خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با آمریکا است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا، خدمت به مردم را بزرگترین مبارزه با آمریکا دانست و گفت: خدمت ما مردم را پای کار و امیدوار نگه می‌دارد همچنانکه در مباحث نظامی نیز می‌گوییم که بهترین پدافند آفند است.

بهترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، سه‌شنبه، پنجم شهریورماه در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی با تبریک هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را بزرگترین مبارزه با آمریکا دانست و گفت: خدمت ما مردم را پای کار و امیدوار نگه می‌دارد همچنانکه در مباحث نظامی نیز می‌گوییم که بهترین پدافند آفند است و مقابل دشمن اگر منفعل باشیم در حقیقت برای دشمن جناح باز می‌کنیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برای تأمین زیرساخت‌ها توفیقات خوبی در توزیع عدالت داشته است ولی طبیعتاً باید توفیقات حداکثری داشته باشیم که برخی خناسان به دنبال بدبین کردن مردم به نظام اسلامی اند.

خرم با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب درباره لزوم حمایت از تولید، بیان کرد: امروز برای عبور از مشکلات باید از تولیدکنندگان که به تعبیر ایشان، رزمندگان جنگ اقتصادی‌اند حمایت همه‌جانبه صورت گیرد.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: امیدواریم شما در کسوت استانداری موفق باشید و همواره مستقل عمل کنید، موفقیت شما در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و تولید خواسته قلبی ماست و آماده‌ایم برای پیشرفت کشور در کنار شما باشیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: در آستانه انتخابات نباید رفتار نامزدها بگونه‌ای باشد که به انسجام ملی لطمه بزند. ما به عنوان سپاه، دنبال اعتلای نظام اسلامی هستیم و در این راه جانمان را نیز آماده‌ایم نثار کنیم.

انتهای پیام

captcha