موکب فرهنگی حوزه علمیه قزوین در بارگاه طفلان مسلم برپا می‌شود
کد خبر: 3841651
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

موکب فرهنگی حوزه علمیه قزوین در بارگاه طفلان مسلم برپا می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین در بارگاه مطهر طفلان مسلم، در ایام اربعین حسینی خبر داد.

موکب فرهنگی حوزه علمیه قزوین در بارگاه طفلان مسلم برپا می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس افشار، مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین، در دیدار با مسئولین بارگاه مطهر طفلان مسلم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، از اجرای برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای حوزه علمیه قزوین در این مکان معنوی خبر داد.

وی در اين باره گفت: سال‌های گذشته مبلغین و طلاب حوزه علمیه قزوین در این بارگاه با برنامه‌هایی از قبیل خاطره گویی، بررسی واقعه عاشورا، پخش فیلم واقعه کربلا با استفاده از دوربین واقعیت مجازی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات زائرین فعالیت داشتند.

حجت‌الاسلام‌ افشار ادامه داد: با برنامه‌ریزی و جلسات منظم با مسئولین این بارگاه مطهر امسال در تلاش هستیم که برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی و مذهبی را در این بارگاه به اجرا درآوریم.

وی همچنین در بازدید از برخی پروژه‌های در دست احداث بارگاه مطهر طفلان مسلم، بیان کرد: مردم استان قزوین در بازسازی عتبات عالیات، به‌ویژه حرم طفلان مسلم همچون گذشته حضوری پررنگ و مثمر ثمر خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha