اعزام گروه جهادی شهید کیامیری به مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3841966
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

اعزام گروه جهادی شهید کیامیری به مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ گروه جهادی شهید کیامیری منطقه محمودآباد نمونه قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد.

اعزام گروه جهادی شهید کیامیری به مناطق سیل‌زده لرستان

به گزارش ایکنا از قزوین، سیدعلی بابایی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در حاشیه اعزام گروه جهادی شهید کیامیری به مناطق سیل‌زده لرستان که روز گذشته، 22 شهریورماه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: دومین گروه جهادی ملقب به گروه جهادی شهید کیامیری به استعداد ۱۸ نفر از حوزه مقاومت بسیج ابوذر محمودآباد نمونه به مدت یک هفته در راستای کمک به سیل‌زدگان و ساخت واحد‌های مسکونی برای هم‌وطنان سیل‌زده در استان لرستان عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد.

وی بیان کرد: گروه جهادی شهید کیامیری که متشکل از بسیجیان شهر محمودآباد نمونه و روستاهای اقبال غربی است به‌صورت داوطلبانه و از میان جوانان و خودجوش راهی مناطق سیل‌زده استان لرستان شدند.

بابایی گفت: اصلی‌ترین فعالیت‌های این گروه جهادی که در مناطق سیل‌زده استان لرستان انجام می‌شود، ساخت و مرمت واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین عنوان کرد: طرح همبستگی ملی در محلات و مساجد مختلف شهرستان قزوین آغاز شده که مردم با کمک‌های نقدی در حال امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند و در کنار اعزام گروه‌های جهادی این کمک‌ها نیز ارسال می‌شود.

انتهای پیام

captcha