«خاک‌ریز» و «وضعیت سفید»؛ مهمان صداوسیمای قزوین
کد خبر: 3842758
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

«خاک‌ریز» و «وضعیت سفید»؛ مهمان صداوسیمای قزوین

گروه اجتماعی ــ مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، گفت: صدا‌وسیمای قزوین با دو ویژه‌برنامه «خاک‌ریز» و «وضعیت سفید» به استقبال هفته دفاع مقدس خواهند رفت.

«خاک‌ریز» و «وضعیت سفید» مهمان صدا و سیمای قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حسن اکبری، مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «خاک‌ریز» از 31 شهریور هر شب ساعت 21:00 به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

وی افزود: این برنامه با هدف آگاه‌سازی و چگونگی مواجهه نسل جوان با تهدیدات نرم و سخت پیش روی جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با اتفاقات و فراز و نشیب‌های هشت سال دفاع مقدس تولید و پخش می‌شود.

اکبری بیان کرد: ویژه‌برنامه زنده تلویزیونی «خاک‌ریز» شامل بخش‌های متنوعی همچون «یک نشان از یک پلاک» شرح‌حال شهدای استان قزوین به‌صورت استندآپ، «شاهکار بی‌هویت» در بخش نمایشی، «ناگفته‌هایی از جنگ» با محوریت حضور نسل جوان در کنار یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی، «فیلم رو» شامل پخش سکانس‌هایی از فیلم‌های دفاع مقدس، «بشنو از نی» اجرای دل نوشته‌های فرزندان شهدا و جانبازان و گفتگو با کارشناسان حوزه جنگ نرم، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی ادامه داد: رادیو قزوین هم با برنامه «وضعیت سفید» از 31 شهریور هرروز حدود ساعت 19 به مدت 75 دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: ویژه‌برنامه زنده رادیویی «وضعیت سفید» با بخش‌هایی همچون «بی‌سیم خاطره» به‌منظور خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس، گفتگو با جوانان در خصوص مفهوم دفاع در عصر حاضر، اطلاع‌رسانی و انعکاس یادواره‌ها و نمایشگاه‌های دایر شده در هفته دفاع مقدس، معرفی کتب پرتیراژ دفاع مقدس، بررسی و خوانش دست‌نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا، «لبخند خاکی» به‌منظور اجرای نمایشی ماجراهای لطیف و طنز در جبهه، گفتگو با پدران و مادران شهدا و پخش آیتم‌های مستند گزارشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان قزوین همراه شنوندگان رادیو قزوین است.

انتهای پیام

captcha