رژه اقتدار نیروهای مسلح قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3843141
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

رژه اقتدار نیروهای مسلح قزوین برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به برنامه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژه اقتدار در روز ۳۱ شهریورماه با حضور ۱۷ یگان در جلوی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار می‌شود.

قرار گرفتن عربسان در وضعیتی بحرانی/ رژه اقتدار نیروهای مسلح قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست خبری فرماندهان نيروهای مسلح استان قزوین با موضوع تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس و رژه 31 شهريورماه، صبح امروز، 27 شهریور در سالن كنفرانس شهيد پرویز سپاه استان قزوين برگزار شد.

عباس برزگر، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از زمان رئیس‌علی دلواری در ۱۱۰ سال قبل کشور ما تحت سیطره و استعمار بریتانیا و ‌دنیای استکبار بود و تا پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند تا اموال کشور و مردم ایران را به نفع خود چپاول کنند.

وی افزود: تنها یکی از مأموریت‌های انقلاب اسلامی تشکیل جمهوری اسلامی بود و می‌توان از مهم‌ترین اهداف آن به صدور انقلاب در اقصی نقاط جهان اشاره کرد که نتایج آن را در جهان می‌بینید.

برزگر تأکید کرد: با وحدت و اتحاد و ‌انسجام در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تحقق یافته و‌ در جهان نیز مسلمانان به اقتداری بالا دست یافتند.

این مسئول با بیان اینکه دنیای استکبار تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موانع بسیاری در مسیر حرکت آن ایجاد شد که از جمله آن می‌توان به ضرباتی اشاره کرد که توسط منافقان اتفاق افتاد، همچنین تلاش برای تجزیه کشور و ایجاد آشوب در مناطق مختلف کشور از جمله این موانع است.

وی اضافه کرد: همچنین دیکتاتوری به نام صدام جنگ هشت‌ساله‌ای را با حمایت دنیای استکبار علیه کشور ما در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرد و چنان نسبت به کار خود مطمئن بود که گفت بقیه مصاحبه در تهران! اما با وجود تمام تنگناها و فشارهای آن زمان امام خمینی (ره) با اقتدار تأکید کردند دیوانه‌ای سنگی انداخته و ما سیلی محکمی به او خواهیم زد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز با مساعدت و همدلی جامعه اسلامی تحت فرمان مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها را در شرایط ویژه‌ای قرار داده و این ناشی از کنار هم بودن اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان زحمات شهدا، ایثارگران، جانبازان و دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی باشیم و یادمان نرود که دشمن دوست ندارد حتی لحظه‌ای انقلاب اسلامی باقی بماند اما در برابر اقتدار آن کاری نیز از دستش برنمی‌آید، عنوان کرد: هیمنه استکبار جهانی در منطقه در عربستان سعودی تجلی داشت که الآن در وضعیتی بحرانی قرار گرفته است.

این مسئول بیان کرد: نیروهای مسلح مأموریت‌های دیگری علاوه بر وظایف خاص خود در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی انجام می‌دهند که از جمله آن می‌توان به حضور مخلصانه آن‌ها در مناطق سیل‌زده در ابتدای سال جاری اشاره کرد.

برزگر افزود: سپاه پاسداران استان قزوین متعهد شده ۳۷۵ منزل در شهر نورآباد استان لرستان را تعمیر و یا بسازد ازاین‌رو تجهیزات لازم و خوبی برای این منظور به این شهر ارسال‌شده و در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از تعمیرات منازل این شهر انجام‌شده است و در بحث ساخت منازل جدید نیز امیدواریم یک‌سوم آن قبل از فصل سرما به اتمام برسد.

وی تأکید کرد: دشمن کارگروه‌های متفاوتی در جهان را علیه انقلاب اسلامی راه‌اندازی کرده و تلاش می‌کند با استفاده از ابزار نفوذ زمینه کم‌رنگ کردن اعتماد مردم به‌نظام را فراهم کند لذا باید همه ما با تقویت روحیه مقاومت و ایثار برای رشد باور و اعتقاد ملی تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به برنامه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژه اقتدار در روز ۳۱ شهریورماه با حضور ۱۷ یگان در جلوی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار می‌شود.

برزگر در پایان با اعلام اینکه ۲۵۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری ۲۴ یادواره شهدا، اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در سبزه‌میدان از جمله دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام

captcha