ضرورت اصلاح اساسنامه جایزه جهانی پیامبر اعظم(ص)
کد خبر: 3843749
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

ضرورت اصلاح اساسنامه جایزه جهانی پیامبر اعظم(ص)

اصلاح اساسنامه جایزه جهانی پیامبر اعظم در بیست و دومین جلسه شورای معاونین ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: در بخش پیش از دستور این جلسه که به ریاست دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر منصور کبگانیان قائم مقام و دبیر ستاد علم وفناوری در محل دبیرخانه شورای عالی نقلاب فرهنگی برگزار شد، پیشنهادهایی پیرامون سیاست‌گذاری در زمینه حمایت و توسعه فعالیت‌های دانشگاه‌های مناطق محروم در جنوب کشور مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر اعضاء درباره این موضوع مقرر شد ستاد تمام ظرفیت‌های اسناد آمایش آموزش عالی را برای این منظور به کار بگیرد.

در ادامه جلسه درخواست دانشگاه پیام نور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص مناطق این دانشگاه در چارچوب سند آمایش آموزش عالی بررسی شد.

همچنین مقرر شد تصویب سیاست‌های اجرایی اشتغال دانش‌آموختگان در جلسه آتی شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور نهایی شود.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دستور اول بیست و دومین جلسه شورای معاونین ستاد علم وفناوری تقسیم کار اجرای سند جامع توسعه روابط علمی بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بود که پس از بحث و تبادل نظر اعضای جلسه مقرر شد سه کارگروه با مشارکت دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود و در امور آموزشی، فناوری و صیانتی روابط علمی و فناوری بین المللی مصوبات لازم را تدوین و برای ابلاغ به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کنند.

دومین دستور جلسه، بحث و بررسی پیرامون جایزه جهانی پیامبر اعظم (ص) بود که در این‌ خصوص نیز مقرر شد شورای سیاست‌گذاری جایزه در اولین جلسه خود اصلاح آئین‌نامه نحوه برگزاری این جایزه را بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام دهد.

انتهای پیام

captcha