مسئولان تمام وجود خود را صرف خدمت به ملت کنند
کد خبر: 3843931
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

مسئولان تمام وجود خود را صرف خدمت به ملت کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس موجب امنیت و اقتدار امروز کشور ما شده است ازاین‌رو باید همواره همه ما به‌ویژه مسئولان قدردان این ملت همیشه در صحنه بوده و تمام وجود خود را صرف خدمت به ملت کنیم تا با اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی در مقابل شهدا و امام راحل رو سفید ظاهر شویم.

مسئولان تمام وجود خود را صرف خدمت به ملت کنند

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین صبح امروز 31 شهریورماه هم‌زمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس به‌منظور نمایش جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد، توان نظامی و آمادگی نیروهای مسلح استان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه افتخار و عزت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) و تأسی از شعار «هیهات من الذله» موجب عزت و اقتدار کشور ما در دوران دفاع مقدس شدند.

وی افزود: خوشحالیم که در مهم‌ترین حادثه تاریخی و رخداد انقلاب اسلامی یعنی دوران هشت سال دفاع مقدس سربلند و پیروز شدیم که این مهم را مدیون جان‌فشانی و ایثارگری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آن‌ها هستیم.

شاهرخی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با جنگ تحمیلی ما را آزمایش کنند اما با ایستادگی ملت ایران در آن دوران آن‌ها امروز فهمیده‌اند که با ملتی استوار و مقاوم روبه‌رو هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: این ایستادگی موجب امنیت و اقتدار امروز کشور ما شده است ازاین‌رو باید همواره همه ما به‌ویژه مسئولان قدردان این ملت همیشه در صحنه بوده و تمام وجود خود را صرف خدمت به ملت کنیم تا با اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی در مقابل شهدا و امام راحل رو سفید ظاهر شویم.

به گزارش ایکنا، در این مراسم باشکوه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، استاندار قزوین، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی استان، مسئولان استانی، جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، یگان‌های پیاده‌نظامی، موتوری، زرهی و خودرویی نیروهای سپاه پاسداران، لشگر ۱۶ زرهی، نیروی انتظامی و بسیج همیشه درصحنه از مقابل جایگاه رژه باشکوهی انجام داده و به‌صورت نمادین گوشه‌ای از تازه‌ترین ادوات و تجهیزات نیروهای مسلح و توان رزمی و دفاعی خود و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

captcha