بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3844964
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های فرهنگی هنری مختلفی برگزار می کنند.

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های مختلفی به همت اعضای کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم افزود: نوجوانان و جوانان امروز با حضور در کانون های مساجد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی مساجد را سنگر مبارزه با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در مساجد باعث شده است تا هجمه‌های فرهنگی دشمن با شکست مواجه شود. 

مظاهری با اشاره برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری یادواره‌ها و محافل انس با شهدا، از مهم ترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، دیدار از خانواده معظم شهدا، عطر افشانی قبور شهدا، نشست‌های معرفت افزایی و بصیرت افزایی، خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون‌های مساجد عنوان کرد.

وی مسابقه نامه‌ای به شهید محله‌ام، معرفی شهدای شاخص مسجدی، بازدید رایگان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از موزه دفاع مقدس، انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مشارکت در تدوین دانشنامه شهدای استان، برپایی محافل انس با قرآن کریم با نام شهدا، برپایی نمایشگاه عکس لبخند خاکی، اکران فیلم‌های منتخب دفاع مقدس در مساجد و تجلیل از مدیران جانباز و ایثارگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون‌های مساجد برشمرد.

مظاهری با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت دارند تصریح کرد: روحیه نوجوانان و جوانان در مساجد روحیه شهادت طلبی است و در همه برنامه‌های فرهنگی هنری و مذهبی پیشتاز هستند.

انتهای پیام

captcha