منتخبان طرح ملی «1452» آموزش و پرورش فارس تجلیل شدند
کد خبر: 3846860
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

منتخبان طرح ملی «1452» آموزش و پرورش فارس تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طی مراسمی از منتخبان طرح ملی بشارت 1452 (حفظ جزء سی‌ام قرآن كریم) در آموزش و پرورش فارس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تجلیل از منتخبان ملی بشارت 1452 (حفظ جزء سی‌ام قرآن كریم) امروز، 10 مهرماه با حضور مسئولان استانی در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد.
در این مراسم از 500 نفر از دانش‌آموزان برگزیده این طرح و همچنین 200 نفر از كارشناسان قرآن، عترت و نماز نواحی مختلف آموزش و پرورش فارس و مدیر دارالقرآن‌های استان تجلیل به عمل آمد.
جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: به یاری خدا در سال جاری 99-98 نیز طرح ملی بشارت 1453 را در مدارس فارس اجرا خواهیم كرد.
وی با بیان اینكه این طرح به‌منظور حفظ جزء سی‌ام قرآن كریم اجرا می‌شود، گفت:‌ تمام دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و فرهنگیان می‌توانند در این طرح شركت كنند.
بانشی اظهار كرد: در سال گذشته 180 هزار نفر از دانش‌آموزان فارس در طرح ملی بشارت شركت كردند و قریب 3 هزار نفر از آنان در مرحله نهایی بالاترین نمره را كسب كردند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: استان فارس در كشور جزو 5 استان برتر كشور جهت اجرا كردن طرح ملی بشارت بوده است.
انتهای پیام

انتهای پیام
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چرا تشويق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۵
0
0
سلام
اجراي اين طرح خلاف سياست هاي ابلاغي رهبري ( بند 4-4 ) است.
و نيز خلاف سند تحول بنيادين ( راهكار 3-1 ) و حوزه تربيت و يادگيري سند برنامه درسي ملي

اختصاص ساعت رسمي قرآن به طرح ملي حفظ قرآن خلاف راهنماي برنامه درسي قرآن و نيز مصوبه 677 و 831 شوراي عالي آموزش و پرورش است.

تشويق مجريان اين طرح جاي تعجب است.
كساني كه حتي يكبار نپرسيدند اين طرح طبق كدام مجوز رسمي از سوي تنها مرجع قانوني وزارت آموزش و پرورش يعني شوراي عالي آموزش و پرورش در حال اجراست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸
0
0
عموم دانش آموزان كشور نيازمند آموزش خواندن هستند و شما از اعتبارات آموزش عمومي قرآن براي شناسايي و تشويق دانش آموزان حافظ قرآن استفاده مي فرماييد؟
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۵
0
0
چقدر خوبه ایکنا همین اعتراضات را در قالب مصاحبه با معاون پرورشی اداره کل منتشر کند
captcha