کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته شده است
کد خبر: 3850765
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته شده است

گروه اجتماعی - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین از طریق ناوگان اعزامی در نظر گرفته شده است تا زائرانی که از جنوب استان و با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی اعزام شده‌اند به شهرهای خود برگشت داده شوند.

مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به ایکنا از کرمان با اشاره به ادامه نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل زائران اربعین جنوب استان کرمان گفت: علی‌رغم اینکه تا اربعین حسینی فرصتی نمانده است همچنان تقاضا برای سفر اربعین از جنوب کرمان وجود دارد.
وی افزود: تیم‌های نظارتی از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل در قالب 10 تیم نظارتی هم‌اکنون کار نظارت بر ناوگان حمل و نقل و اعزام ناوگان اتوبوسی برای حمل و نقل زائران را رصد و نظارت می‌کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از ثبت نام بیش از 24 هزار نفر زائر از جنوب استان کرمان برای اعزام و شرکت در مراسم اربعین حسینی به مقصد کشور عراق خبر داد و گفت: از این تعداد در موج اول سفر بیش از 10 هزار نفر از مرز خارج شده‌اند.
محمودی از اعزام 4 هزار و 840 نفر از زائران از حوزه جنوب استان کرمان با استفاده از ناوگان اتوبوسی خبر داد و تصریح کرد: این تعداد مسافر در قالب 122 سفر به مرزهای مشخص شده اعزام شده‌اند.
وی از در حال اعزام و در راه بودن بودن بیش از 14 هزار نفر دیگر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و تأکید کرد: کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از طریق ناوگان اعزامی در نظر گرفته شده است تا زائرانی که از جنوب استان و با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی اعزام شده‌اند به شهرهای خود برگشت داده شوند.

انتهای پیام
captcha