ادامه خدمت‌رسانی به زائران تا 5 روز بعد از اربعین
کد خبر: 3851228
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

ادامه خدمت‌رسانی به زائران تا 5 روز بعد از اربعین

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: تمهیدات لازم برای ادامه خدمات‌رسانی موکب ها تا پنج روز پس از پایان مراسم اربعین انجام شده بنابراین زائران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

ادامه خدمت‌رسانی به زائران تا 5 روز بعد از اربعین

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه خدمت‌رسانی مواکب البرزی در کشور عراق تا پنچ روز پس از پایان اربعین ادامه دارد، گفت: با توجه به روند بازگشت زائران از عراق، امیدواریم همه زائران هرچه زودتر به سلامت وارد کشور شوند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲۸ موکب در شهر نجف، ۲۴ موکب در کربلا و ۱۵ موکب نیز در مسیر بین این دو شهر مستقر شدند، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده البرز مسئولیت پذیرایی از ۳۵ هزار زائر اربعین را برعهده داشت.
این مسئول همچنین به بازگشت زائران اربعین به سمت ایران اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده ۱۰۰ اتوبوس که از کرج به عراق اعزام شده بود، برای بازگشت مسافران از مرز‌ها به استان البرز همکاری می‌کنند.
رحمانی در پایان گفت: روند تردد و بازگشت زائران به کشور مناسب است و شرایط در مرزهای ایران برای بازگشت زائران نیز متعادل است.

انتهای پیام
captcha