اعزام 4 هزار دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور
کد خبر: 3852185
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

اعزام 4 هزار دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: چهار هزار دانش‌آموز دختر متوسطه دوره دوم در ماه‌های آبان و آذر به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

اعزام 4 هزار دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: اردوی راهیان نور یک سفر تربیتی است که در آن دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم در قالب کاروان به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی افزود: هر ساله این اردو با موافقت اولیا و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه خودباوری و جهادی، احساس مسئولیت در مقایل ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مشارکت‌پذیری، بصیرت‌شناسی، مهارت دفاعی و دانش‌افزایی در زمینه دوران هشت سال دفاع مقدس در مدارس کشور برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان به این اردوی ارزشمند از یازدهم آبان ماه آغاز می‌شود و در طول آبان و آذر چهار هزار دانش‌آموز دختر البرزی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه با همکاری سپاه و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی لازم برای رعایت نکات ایمنی و نظارت لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نور در حال انجام است، اضافه کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزان نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز پنج روزطول می‌کشد.
وی یادآورشد: در کاروان‌های راهیان‌نور دو مربی و یک سرپرست فرهنگی مسئولیت دانش‌آموزان را برعهده دارد.

 

انتهای پیام
captcha