بازدید مدیر شعب استانی ایکنا از شعبه استان مرکزی + عکس
کد خبر: 3852652
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

بازدید مدیر شعب استانی ایکنا از شعبه استان مرکزی + عکس

گروه اجتماعی – مدیر شعب استانی ایکنا با مجموعه خبرگزاری ایکنا شعبه مرکزی دیدار و از فعالیت‌های این مجموعه تقدیر کرد.

بازدید مدیر شعب استانی ایکنا از شعبه استان مرکزی + عکس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید میلاد اوصیا، مدیر شعب استانی ایکنا روز گذشته، چهارم آبان از شعبه استان مرکزی این رسانه دیدار و با اهدای لوح تقدیر از طرف سید محمدجواد شوشتری، مدیرمسئول ایکنا از فعالیت‌های این مجموعه تقدیر کرد.
اوصیا، در دیدار با مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، غلامی معاون فرهنگی، میرداوددی مدیر روابط عمومی و عوامل ایکنا گفت: عملکرد، پشتکار این شعبه مجموعه با توجه به محدود بودن مؤسسات قرآنی و صنعتی بودن استان قابل توجه است.
وی با بیان این نکته که رتبه‌بندی شعب استانی طبق ملاک های کمی و کیفی انجام می‌شود، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت در صورت اختصاص اعتبارات تجهیزاتی به استان‌های برتر تعلق گیرد.
وی در خصوص نشریه رایحه با محوریت بزرگان و علمای استان مرکزی گفت: معرفی بزرگان و دانشمندان استان مرکزی در قالب نشریه رایحه اقدامی قابل توجه است. آقانورالدین عراقی،  از چهره‌های بسیار بزرگ ملی است که خدمات شایسته ایشان باید مدنظر قرار گیرد.
مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز از برگزاری جلسات منظم شورای خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی خبرداد و با اشاره به اینکه در این شورا به تمامی مباحث دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا رسیدگی می‌شود، گفت: نگاه در این شورا مبتنی بر این است که مسئولیت اجتماعی خبرنگاران تنها در مقوله تولید خبر خلاصه نشده و همه مباحث را شامل شود.
وی رسالت خبرنگاران در تولید و انعکاس اخبار تأثیرگذار را مهم برشمرد و اضافه کرد: مجموعه خبری ایکنا با توجه به رسالت خطیر خود با درج اخبار مهم نگاه مسئولان را به برطرف کردن نیازمندی‌های جامعه قرآنی معطوف کرده و پیگیری‌های این مجموعه بازخوردهای خوبی در استان داشته است.
شهرجردی اضافه کرد: سال‌های قبل عدم وجود خبرگزاری ایکنا در استان در راستای نشر اخبار قرآنی احساس می‌شد، برخی گمان می‌کردند مگر قرآن هم می‌تواند خبرساز باشد اما با گذشت یک دهه از عمر فعالیتی این مجموعه در استان خبرگزاری ایکنا جزو خبرگزاری فعال، صادق، مورد اعتماد مسئولان قرار گرفته است.
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: ما از تمام تلاش خود برای رونق خبرگزاری‌ها استفاده می‌کنیم و سعی داریم تا حد امکان تجهیزات مورد نیاز آنان را فراهم آوریم، مجموعه ایکنا تلاش خوبی در رفع خلأهای قرآنی در استان داشته است.

به گزارش ایکنا؛ لوح سپاس سید محمدجواد شوشتری، مدیر مسئول خبرگزاری ایکنا بدین شرح است:
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
ریسمان قرآن و اهل بیت(ع) حبل‌المتینی است که تمسک‌جویندگان به آن هرگز به فنا نخواهند رسید و رستگاری و سعادت را به یمن این دو برکت عظیم مادام‌العمر توشه فراز و نشیب‌های زندگانی خویش خواهند داشت تا به هنگامه وصال در پیشگاه اقدس ربوبیت خود را در سایه‌سار این دو ثقل گران‌سنگ سرافراز و سربلند یابند که نعمتی چون این فضیلت بر هرکس ارزانی نخواهد شد. و شکر نعمت بر توفیق خدمتگزاری بر این آستان مقدس آن امری است که ایام و روزگار بشر را مزین به لطف و کرامت الهی نموده است.
به یمن تلاش و خدمت صادقانه به عنوان همکار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) توشه‌ای گرانقدر برای خویش فراهم نموده‌اید، این لوح تقوید با خاصالنه‌ترین دعاهایمان به پاس زحمات سرکار عالی تقدیمتان می‌گردد.

انتهای پیام
captcha