رفتار قرآنی نداشته باشیم مشکلاتمان حل نخواهد شد
کد خبر: 3853383
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
حجت‌الاسلام حسینی:

رفتار قرآنی نداشته باشیم مشکلاتمان حل نخواهد شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با تأکید بر اینکه مادامی که قرآنی نباشیم مشکلات ما حل نخواهد شد، بیان کرد: رفتارهایی چون بداخلاقی، تبعیض، بی‌مهری و امثال آن زمانی حل خواهد شد که قرآن وارد زندگی ما شود.

نیازمند دستگیری قرآن در سنگلاخ‌های روزگار هستیم

به گزارش ایکنا از قزوین، سومین گردهمایی مربیان و حافظان قرآن کریم استان قزوین در کارگاه سبک زندگی قرآنی با موضوع «ارتباط مؤثر و ذهن زیبا»، صبح امروز، هشتم آبان ماه، با حضور حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امین محمدپور، حافظ کل قرآن و مشاور خانواده،  مسئولان استانی، حافظان و فعالان قرآنی استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در این مراسم اظهار کرد: اگر اعتقاد به شفا و رحمت و درمان بودن قرآن داریم، باید میزان بهره‌برداری خود را از آن افزایش دهیم. در حال حاضر بسیاری از افراد هنوز ملبس به قرآن نشده‌اند، چراکه اگر ملبس به لباس قرآن شوند، دیگر آیات قرآن اجازه نمی‌دهد که خطا کنند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: کسی که قرآن با گوشت و خونش آمیخته شود دیگر به سمت انجام هر کاری نخواهد رفت. ازاین‌رو باید به‌کارگیری قرآن را با هم مشق کنیم. فرد قرآنی برترین ویژگی‌ها و خصوصیات را در معاشرت‌، رفتار و سکنات خود دارد، از جمله آرامش، توکل و مؤمن‌ بودن، چرا که سر و کارش با کلام وحی است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بیان کرد: در زندگی خود دچار ناملایمات هستیم و خداوند راهنمای بشریت را در قالب کلام‌الله مجید و نبوت برای ما ارسال کرده اما هنوز یاد نگرفته‌ایم که چگونه از این راهنما استفاده کنیم. قرار است آیات قرآن کریم در سنگلاخ‌های روزگار دستگیر ما و چراغ و نور هدایت برای حرکت به سمت کمال و مسیر حق باشد.

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مادامی که قرآنی نباشیم مشکلات ما حل نخواهد شد، بیان کرد: رفتارهایی چون بداخلاقی، تبعیض و بی‌مهری زمانی حل خواهد شد که قرآن وارد زندگی ما شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در پایان بیان کرد: باید تلاش کنیم که کلام قرآنی در زندگی یکایک ما و نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاکم باشد.

 

انتهای پیام
captcha