اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر ایستاده است
کد خبر: 3853775
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر ایستاده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در یک دوره قدرت‌های برتر جهان در شرق و غرب، شوروی و آمریکا بودند اما شوروی منحل شد و امروز اسلام و کفر مقابل هم قرار گرفته‌اند و اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر قرار گرفته است و آمریکا به حدی دچار افول شده که در حال عقب‌نشینی از منطقه است.

اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر ایستاده استبه گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام شهادت امام عسکری‌(ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری‌(ع) می‌فرمایند هیچ انسان عزتمندی حق را رها نکرد، الا اینکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی به خدمت حق در نیامد، الا اینکه عزت یافت.

وی با بیان اینکه در تاریخ نمونه‌های زیادی داریم که حق را رها کردند و به ذلت کشیده شدند، تصریح کرد: اولین رئیس‌جمهور ایران را دیدیم که امام، دین و حق را رها کرد و کارش به ذلت کشیده شد و مجبور شد از کشور فرار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با یادآوری سرنوشت منافقین، گفت: نسل منافقین در حال انقراض است و آن‌ها از عوامل آمریکا دستور می‌گیرند که چه کسانی را بکشند و یا دست به اقدامات خرابکارانه بزنند و در نهایت تاریخ‌مصرف هر کدامشان که به پایان برسد، توسط آمریکایی‌ها از میان می‌رود و ذلتی از این بدتر نمی‌توان تصور کرد.

وی عنوان کرد: ابوبکر البغدادی انسان‌های بسیار زیادی را کشت و به شهادت رساند و مناطق زیادی را به نابودی کشاند و در نهایت توسط همان‌ها که او را مأمور کرده بودند، کشته شد. خدا می‌فرماید به ظالمان تکیه نکنید؛ چراکه از میان می‌روید و به آتش کشیده می‌شوید و صدام یکی دیگر از این نمونه‌هاست.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به سالروز بزرگداشت ۱۳ آبان اظهار کرد: این مناسبت مربوط به کشتار دانش‌آموزان در دوران پهلوی است و مشخص شد که هر کس فریادگر حق باشد دشمن او را برنمی‌تابد؛ هرجایی که فریاد حق بلند می‌شود شیطان وارد میدان خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: مناسبت دیگر، 13 آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی بود که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ما ثبت شد و همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا به استقلال دست پیدا کنیم و به اقتدار برسیم.

وی اضافه کرد: در یک دوره قدرت‌های برتر جهان در شرق و غرب، شوروی و آمریکا بودند اما شوروی منحل شد و امروز اسلام و کفر مقابل هم قرارگرفته‌اند و اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران در برابر کفر قرار گرفته است و آمریکا به حدی دچار افول شده که در حال عقب‌نشینی از منطقه است.

انتهای پیام
captcha