آمریکا؛ بزرگ سردمدار دنیای استکبار
کد خبر: 3854281
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

آمریکا؛ بزرگ سردمدار دنیای استکبار

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: آمریکایی‌ها از گذشته دور علیه کشور ما بسیار توطئه کرده‌اند از این رو می‌توان گفت بزرگ سردمدار و مستکبر عالم در حال حاضر آمریکاست.

آمریکا؛ بزرگ سردمدار استکبار امروز/ راهپیمایی 13 آبان در خیابان شهدای قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به همت بسیج رسانه استان پیش از ظهر امروز 12 آبان ماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی قابل در این نشست با بیان اینکه عذاب مستکبر بالاتر از کافر است، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم دلیل تمرد شیطان را روحیه مستکبری و‌ داشتن حس منیّت ابلیس عنوان کرده لذا مستکبران عالم نیز شیوه و مسلک شیاطین را در پی گرفته‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانست خارج از تمامی فرمول‌های دنیا و بدون تکیه به هیچ قدرتی در شرق و غرب عالم پیروز شود و در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی آن همچنان با قدرت بسیار به‌پیش رفته و دست آوردهای بسیاری را برای کشور رقم بزند اما متاسقانه دست اوردهای انقلاب اسلامی آن‌گونه که باید برای نسل جوان امروز تبیین نشده است.

این مسئول عنوان کرد: در تقویم روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است، چرا که در این روز در 3 برهه مختلف اتفاقات مهمی رخ داد که در تاریخ ایران معاصر و انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسیار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اعلام کرد: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان به دنبال سخنرانی کوبنده ایشان در خصوص رد کاپیتولاسیون در سال 1343 یکی از این وقایع است که موجب اعتراضات بسیار مردمی در کشور شد.

وی ادامه داد: همچنین شهادت تعدادی از دانش آموزان در تاریخ 13 آبان 1357 که منجر به نام‌گذاری این روز به نام روز دانش‌آموز شد را می‌توان از جمله وقایع تاریخی این روز برشمرد.

حجت‌الاسلام قابل با اشاره به سومین واقعه روز 13 آبان ماه گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در روز 13 آبان 1358 از دیگر وقایع این روز است که دارای اهمیت بسیار است چرا که در سفارتخانه آمریکا تحرکات علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت از این رو امام خمینی (ره) آن را لانه جاسوسی دانستند.

امام‌جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از گذشته دور علیه کشور ما بسیار توطئه کرده‌اند از این رو می‌توان گفت بزرگ سردمدار و مستکبر عالم در حال حاضر آمریکاست.

وی با اشاره به برنامه‌های روز 13 آبان امسال در قزوین عنوان کرد: در طول هفته برنامه‌های مختلفی متناسب با این ایام در سطح استان برگزار شده که تجمع ۱۳ آبان ماه به‌عنوان برنامه نمادین بسیار پر اهمیت است.

این مسئول بیان کرد: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان در اجرای هر چه‌بهتر تجمع روز 13 آبان ماه ازجمله اولویت‌های ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود، لذا تدابیر لازم در این خصوص انجام گرفت.

حجت‌الاسلام قابل بیان کرد: برنامه تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر قزوین روز دوشنبه از ساعت 9.30 صبح در خیابان شهدا برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنران ویژه مراسم در قزوین خواهد بود، همچنین برنامه‌های مختلفی نیز از سوی تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی در حاشیه مراسم 13 آبان ماه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در برنامه تجمع روز 13 آبان ماه به‌جز نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، استاندار و مسئولان شورای تأمین کسی اجازه حضور در جایگاه نخواهد داشت تا شائبه تبلیغات برای کسی ایجاد نشود.

به گزارش ایکنا، در ابتدای این نشست اصحاب رسانه راهکارهای پیشنهادی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این راهپیمایی و تجمع در سطح قزوین و استان ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha