لزوم رفع موانع بخش خصوصی در قزوین/ استان قزوین ویژگی‌‌های لازم توسعه و پیشرفت را دارد
کد خبر: 3854928
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

لزوم رفع موانع بخش خصوصی در قزوین/ استان قزوین ویژگی‌‌های لازم توسعه و پیشرفت را دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون اول رئیس جمهور گفت: استان قزوین با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تحصیل کرده، همه ویژگی‌‌های لازم را برای توسعه و پیشرفت دارد.

لزوم رفع موانع بخش خصوصی در قزوین/ استان قزوین ویژگی‌ های لازم توسعه و پیشرفت را دارد

به گزارش ایکنا از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «اسحاق جهانگیری» در دیدار با استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های گسترده استان قزوین در بخش صنعت و کشاورزی بیان کرد: استان قزوین با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و تحصیل کرده، همه ویژگی‌ های لازم را برای توسعه و پیشرفت دارد.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: استان قزوین با اتکاء به ظرفیت و توانمندی ها و برخی تدابیر مدیریتی قادر است بدون اتکاء به مدیریت ملی، مشکلات را حل و فصل کرده و روند توسعه را طی کند.

وی کمبود منابع آب و مشکل آب شرب در برخی مناطق استان قزوین را از جمله مسائل این استان برشمرد و از استاندار قزوین خواست با تمرکز ویژه روی حل مسئله کمبود آب و اجرای طرح های آب رسانی، به مطالبه مردم در این بخش پاسخ دهد.

جهانگیری با اشاره به بخش خصوصی قدرتمند فعال در استان قزوین عنوان کرد: استاندار و سایر مدیران استان لازم است ضمن حمایت از بخش خصوصی، بسترهای لازم را برای جذب سرمایه گذار به استان فراهم کرده و موانع را از پیش روی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان بردارند.

وی تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه استان قزوین، دولت، آقای جمالی پور را که نیروی جوان، باانگیزه و باتجربه، متخصص و دارای روابط عمومی بالایی هستند را به عنوان استاندار قزوین انتخاب کرد، تا با استفاده از تجارب مفید خود و بسیج همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت های بخش خصوصی، به توسعه استان قزوین شتاب بخشد و موانع موجود را با تدبیر رفع کند.

در این جلسه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین هم ضمن تشکر از اعتماد دولت به ایشان، گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف ارائه کرد و به تشریح مهمترین مسائل و تنگناها و ظرفیت های استان درحوزه های صنعتی، گردشگری،کشاورزی و عمرانی پرداخت.

به گزارش ایکنا، مشکل تأمین آب شرب و کشاورزی در برخی مناطق استان قزوین، فرسودگی برخی مراکز درمانی و بیمارستان‌ های استان، ضرورت رفع نقاط حادثه‌ خیز و اهتمام به مسائل شهرک های صنعتی از جمله دغدغه‌ های نمایندگان استان قزوین بود که در این جلسه مطرح شد.

 

انتهای پیام
captcha