برگزاری کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان در قزوین
کد خبر: 3856969
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

برگزاری کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر با حضور قاری ممتاز استانی و کشوری در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم پرفیض کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر در استان قزوین به همت بخش کارشناسی قرآن و عترت آموزش‌وپرورش ناحیه دو و با همکاری انجمن قرآن کانون فرهنگی تربیتی کوثر برگزار می‌شود.

این مراسم مقارن با ایام میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور قاری ممتاز استانی و بین‌المللی و حافظ کل قرآن کریم «معصومه حمیدی» برگزار می‌شود.

معصومه حمیدی، از قاریان و حافظان جوان و برجسته استان قزوین است که در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، مقام اول رشته قرائت را کسب کرده است.

مراسم پرفیض کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، معرفی بانوان موفق استانی در زمینه قرآنی که در مسابقات کشوری و بین‌المللی حائز رتبه برتر شده‌اند، تلاوت قرآن توسط بانوان، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان دختر با فعالیت‌های قرآنی و ایجاد انگیزه برای حضور آن‌ها در این محافل برگزار خواهد شد.

مراسم تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان و دانش‌آموزان دختر روز چهارشنبه 22 آبان ماه از ساعت 15 تا 16:30 دقیقه بعدازظهر در سالن اجتماعات کوثر واقع در میدان عدل، کوچه یاسمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha