قزوین میزبان جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد می‌شود
کد خبر: 3856986
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

قزوین میزبان جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد می‌شود

گروه فرهنگی ــ چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد آذرماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و حوزه هنری در قزوین برگزار می‌شود.

این جشنواره 12 تا 14 آذرماه سال جاری در قزوین برگزار خواهد شد و 15 گروه نمایشی شامل هفت گروه نمایشی بانوان و هشت گروه نمایشی آقایان در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد یک جشنواره مردمی است که می‌توان آن را یک جشنواره تربیتی و در راستای شناسایی استعدادها دانست.

به گفته کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با توجه به اینکه چندین مسجد در این جشنواره میزبان گروه‌های نمایشی هستند برنامه‌ریزی می‌شود که همه گروه‌ها در مساجد برگزارکننده جشنواره اجرا کنند.

همچنین علی هوشمند، مدیر حوزه هنری استان قزوین نیز پیش از این با اعلام اینکه طی دو فراخوان اعلام شده چهاردهمین جشنواره سراسری مردمی تئاتر بچه‌های مسجد 116 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید، گفته بود: هیئت بازبینی 15 اثر را انتخاب کرد که در مجموع 92 هنرمند اجرای این نمایش‌ها را برعهده دارند.

وی 15 نمایش نهایی چهاردهمین جشنواره مردمی تئاتر بچه های مسجد را متعلق به استان های بوشهر، قزوین، کردستان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، اردبیل، هرمزگان و قم اعلام کرده بود.

انتهای پیام
captcha