قزوین در آرامش کامل/ نظارت بر کالاها تشدید می‌شود
کد خبر: 3858154
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

قزوین در آرامش کامل/ نظارت بر کالاها تشدید می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار قزوین گفت: مردم اطمینان داشته باشند در کنارشان هستیم و با کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها نمی‌گذاریم اجرای طرح سوخت به افراد کم‌درآمد آسیب برساند و فشار اقتصادی بر آن‌ها بیشتر شود.

قزوین در آرامش کامل/ نظارت بر کالاها تشدید می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث اخیر در کشور و آرامش حاکم بر استان قزوین اظهار کرد: در استان قزوین با تدبیر شورای تأمین و اطلاع‌رسانی که به‌درستی شکل گرفت و با حضور به‌موقع نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی توانستیم مسائل را مدیریت کرده و این روزها را بدون حادثه سپری کنیم.

وی بیان کرد: در روز اول افزایش قیمت بنزین شاهد شکل‌گیری تجمع‌های کوچکی در شهر قزوین بودیم که خوشبختانه با تدبیر صورت گرفته و درایت و فهم مردم شاهد هیچ حادثه ناگواری نبودیم.

استاندار قزوین یادآور شد: امروز ضمن سپاس از مردم فهیم استان که با درک حساسیت شرایط کشور با موضوع افزایش قیمت بنزین برخورد منطقی و آگاهانه داشتند و برای همراهی دولت در اجرای این طرح مهم اقتصادی از حرکت‌های غیرقانونی پرهیز کردند اعلام می‌کنیم که خوشبختانه در استان هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

جمالی‌پور افزود: البته ضدانقلاب خیلی تلاش کرد استان قزوین را نیز را به جولانگاه برای تخریب و رفتارهای غیراخلاقی تبدیل کند اما هوشیاری مردم و اعتمادشان به مسئولان و حضور به‌موقع دستگاه‌های امنیتی و نظامی موجب آرامش و امنیت کامل استان شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: تجمعاتی که در قزوین شکل گرفت در راستای بیان برخی از اعتراضات به نگرانی در خصوص افزایش قیمت سایر کالاها بود که با شنیدن اعتراضات توسط مسئولان اقناع لازم صورت گرفت و ما هم از روز اول در بین مردم حضور یافتیم و به مردم توضیح دادیم شرایط چیست تا همراه دولت شوند.

وی در خصوص اعتراض برخی رانندگان عمومی هم گفت: با این افراد هم صحبت کردیم و اطمینان دادیم که حمایت لازم صورت خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم ضمن تشدید نظارت‌ها و کنترل سایر اقلام اجازه ندهیم به مردم فشار اقتصادی بیشتری وارد شود.

جمالی‌پور افزود: یکی از راه‌های موفقیت کشور ارتباط مستقیم مردم و مسئولان است و در استان این ارتباط عمیق است و با اطمینان اعلام می‌کنیم که دسترسی مردم به مسئولان استان ازجمله استاندار و معاونان بسیار راحت است و آماده‌ایم با مردم گفتگو کرده و شرایط را ترسیم کنیم و هر جا لازم بود مردم را حمایت کنیم تا دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی اظهار کرد: امیدواریم دولت هم با اجرای درست این طرح و پرداخت یارانه‌هایی که رئیس‌جمهور قول داده این اعتماد مردم را افزایش دهیم تا بتوانیم در مسیر توسعه کشور گام برداریم.

این مسئول بیان کرد: به مردم قول داده‌ایم با هرگونه افزایش قیمت برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد در این اقدام اقتصادی دولت کسی سوءاستفاده کند و بازار را تحت تأثیر قرار دهد و به معیشت مردم آسیب بزند.

جمالی‌پور در پایان گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در کنارشان هستیم و اجازه نخواهیم داد کسی از اجرای این طرح که در درازمدت به نفع نظام و دولت و مردم خواهد بود سوءاستفاده کند.

انتهای پیام
captcha