راهپیمایی حمایت از اقتدار ملی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3858548
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

راهپیمایی حمایت از اقتدار ملی در قزوین برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به حضور خودجوش مردم استان‌های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی اعلام کرد: راهپیمایی مردم استان قزوین روز شنبه دوم آذرماه برگزار می‌شود.

راهپیمایی حمایت از اقتدار ملی در قزوین برگزار می‌شودسرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: متأسفانه در چند روز گذشته شاهد اقدامات خرابکارانه و سوءاستفاده‌هایی از مطالبات به‌حق مردمی توسط اشرار فرصت‌طلب انجام شد.

وی افزود: این اقدامات خرابکارانه که به‌صورت سازماندهی‌شده بود، امنیت کشورمان را مورد هجمه‌های سنگین قرار داد و خسارات بسیاری را نیز بر مردم کشورمان تحمیل کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور خود در این راهپیمایی باشکوه پایان غائله چندروزه افراد فرصت‌طلب را در کشور به‌صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به حضور خودجوش مردم استان‌های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی اعلام کرد: به همین منظور ساعت 9:30 دقیقه صبح روز شنبه دوم آذرماه راهپیمایی مردمی در استان قزوین برگزار می‌شود.

طاهرخانی با بیان اینکه این راهپیمایی از میدان میرعماد به سمت سبزه‌میدان و خیابان شهدا برگزار می‌شود، یادآور شد: بی‌شک مردم استان قزوین مانند دیگر مردم کشورمان حماسه‌ای بزرگ را در این تجمع باشکوه خواهند آفرید.

وی خاطرنشان کرد: از مردم بصیر و ولایت مدار استان قزوین که در این ایام با هوشیاری از وقوع فتنه و آشوب در استان جلوگیری کردند سپاسگزاریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با اشاره به لزوم توجه مسئولان به مطالبات مردمی گفت: مسئولان وظیفه دارند مطالبات به‌حق مردم را شنیده و در خصوص آن اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha