مصالح ملت نادیده گرفته نشود/ اغتشاش‌گران رسوا شدند
کد خبر: 3858859
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

مصالح ملت نادیده گرفته نشود/ اغتشاش‌گران رسوا شدند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با بیان اینکه امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی صف خود را از صف اغتشاشگران جدا و پیروی خود را از ولایت‌فقیه اعلام کردند، گفت: ممکن است این اغتشاش‌ها و حرکات مذبوحانه زحمتی بر کشور وارد کند اما بدانند در نهایت رسوا خواهند شد.

مسئولان مصالح انقلاب و مردم را حفظ کنند/ نتیجه کار اغتشاش‌گران، رسوا شدن است

به گزارش ایکنا از قزوین، راهپیمایی باشکوه مردم ولایت‌مدار قزوین با شعار «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت انقلاب» در اعتراض به اغتشاشات اشرار صبح امروز دوم آذرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا، مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از ملت بزرگ ایران و به‌ویژه استان قزوین اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم از حضور سترگ و بزرگ ملت بصیر و آگاه قزوین در تجمع امروز همچنین جدا کردن صف آن‌ها از صف اغتشاشگران و خلق افتخاری دیگر سپاس گزار باشم.

وی خطاب به دشمنان مستکبر گفت: آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی که با حمایت از اقدامات خرابکارانه درصدد ضربه زدن به کشور ما بودند، بدانند نمی‌توانند هیچ ضربه‌ای به امت اسلامی وارد کنند، از این رو امام راحل فرمودند «اگر پشت سر ولی‌فقیه خود باشید هرگز هیچ قدرتی نمی‌تواند به شما آسیب برساند».

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا تصریح کرد: وقتی امت پشت سر رسولان و رهبران و نظام اسلامی خود ایستاده و در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جان‌فشانی می‌کند بی‌شک هیچ دشمنی نخواهد توانست بر آن ضربه وارد کند زیرا ملت ایران اسلامی سرسپرده نظام و فدایی رهبر خویش است و در این راه شهدای بسیاری تقدیم کرده است، این ملت ۴۰ سال ایستاده و آن‌ها نمی‌توانند علیه کشور ما توطئه کنند.

این مسئول تأکید کرد: دشمن از فتنه‌گری علیه انقلاب اسلامی دست بردارد چرا که این انقلاب مردمی است و با تمام قوت و تا پای جان بر آرمان‌های خود استوار و مقتدر ایستاده است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با بیان اینکه امروز مردم با حضور خود در این راهپیمایی صف خود را از صف اغتشاشگران جدا و پیروی خود را از ولایت‌فقیه اعلام کردند، گفت: ممکن است این اغتشاش‌ها و حرکات مذبوحانه زحمتی بر کشور وارد کند اما بدانند در نهایت رسوا خواهند شد.

این مسئول خطاب به مسئولان به‌ویژه مسئولان اجرایی گفت: مسئولان بدانند مسئولیت امانتی در دست آن‌هاست؛ لذا در مصالح انقلاب تصمیم‌گیری خردمندانه و عاقلانه و اجرای صحیح و کارشناسی شده و درست تصمیمات که پیش از اجرا باید مترصد آن بود را مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: مسئولان مصالح این امت شهیدپرور را در نظر گرفته و بدانند اگر در تصمیم‌گیری‌های خود اشتباه و خبط و خطایی کنند هزینه‌های سنگین و خسارات جبران‌ناپذیری بر کشور تحمیل می‌شود چرا که دور از انصاف است که مصالح ملت نادیده گرفته شود و مردم از آن آسیب ببینند.

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم این حضور پرشور موجب انگیزه مضاعف مسئولان شود و کارنامه درخشانی را برای حاکمیت به ارمغان آورد، ادامه داد: باید طوری تصمیم‌گیری درست توسط مسئولان انجام شود که بعدها در طول تاریخ به آن افتخار و آیندگان آن را مایه مباهات بدانند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان بیان کرد: ملت همواره در بحران‌ها و تحریم‌ها استقامت کرده‌اند و حال انتظار به حقشان این است که مسئولان برای رفاه و آسایش ملت شب و روز نشناسند و کاری نکنند که بعدها شرمنده ملت شوند.

انتهای پیام
captcha