توسعه فرهنگ نماز موجب افزایش قدرت كشور می‌شود
کد خبر: 3859757
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
ذوالانوار:

توسعه فرهنگ نماز موجب افزایش قدرت كشور می‌شود

گروه اجتماعی ـ دبیر ستاد اقامه نماز فارس معتقد است توسعه فرهنگ نماز در ادارات موجب رفع آسیب‌ها شده و در نتیجه این مسئله موجب افزایش قدرت كشور می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین ذوالانوار، دبیر ستاد اقامه نماز فارس امروز، 5 آذرماه در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی این استان گفت: اجلاس سراسری نماز در سال جاری به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد كه در این اجلاس وضعیت اقامه نماز در استان‌ها سنجیده می‌شود.
وی با بیان اینكه هزینه ایاب و ذهاب روحانیان برای اقامه نماز در مدارس پرداخت نشده است، افزود:‌ این مسئله باعث شده تا تعداد روحانیان یك چهارم شود پس باید در این زمینه به آنان كمك كنیم چرا كه كل حقوق دریافتی یك روحانی در ماه 600 هزار تومان است و اگر بخواهد تمام این هزینه را صرف ایاب و ذهاب، نمی‌تواند چرخ زندگی خود را بچرخاند.
ذوالانوار با تأكید بر اینكه اكثر آسیب‌ها به دلیل عدم اتصال به خداست، گفت: كسی كه علم، حلم و قدرت و بخشش بیشتری دارد، به خدا نزدیك است.
دبیر ستاد اقامه نماز فارس خطاب به دبیران اقامه نماز دستگاه‌ها تأكید كرد كه توسعه كار شما در ادارات و نهادهای مختلف موجب رفع آسیب‌ها شده و در نتیجه این مسئله هم موجب افزایش قدرت كشور می‌شود.
وی با یادآوری اینكه بسیاری از رزمندگان و شهدای ما همگی اهل نماز بوده‌اند، گفت: دست‌اندركاران اقامه نماز به افرادی كه اهل نماز هستند كمك دادند و آن ها هم امنیت را برای این كشور برقرار كردند.
ذوالانوار همچنین بر تحكیم روابط با علما تأكید كرد و گفت: در دستگاه‌های اجرایی از علما دعوت شود تا آنان برای كاركنان وعظ و سخنرانی كنند.

انتهای پیام
captcha