۱۸ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه‌و‌بویراحمد نام‌نویسی کردند
کد خبر: 3862038
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

۱۸ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه‌و‌بویراحمد نام‌نویسی کردند

گروه سیاسی ــ رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۱۸ داوطلب نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هر سه حوزه انتخابیه این استان نام‌نویسی کردند.

18 داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری، سید‌محمد تقوی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد، روز گذشته، 14 آذرماه اظهار کرد: ۱۰ نفر از این تعداد در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، پنج نفر در حوزه گچساران و باشت و سه نفر نیز در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از داوطلبان پنجشنبه نام‌نویسی کردند، افزود: بیشترین تعداد ثبت نام داوطلبان با ۱۰ نفر در فرمانداری کهگیلویه به ثبت رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد کمترین تعداد ثبت نامی‌ها را مربوط به شهرستان بویراحمد با سه نفر اعلام کرد و یادآور شد: ۵ نفر از این تعداد در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۲ نفر رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۳ نفر رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۲ نفر رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال‌، ۳ نفر رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، ۲ نفر رده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال و یک نفر رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال است.

تقوی تصریح کرد: ۲ نفر از این تعداد دارای مدرک دکترا، ۱۳ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۲ نفر مدرک کارشناسی و یک نفر نیز دارای مدرک حوزوی بوده است.

انتهای پیام
captcha