مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن خراسان‌شمالی تمدید شد
کد خبر: 3862276
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
تا ۲۲ آذرماه؛

مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن خراسان‌شمالی تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از تمدید زمان ثبت‌نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۲۲ آذرماه خبرداد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در هجدهمین آزمون قرآن کریم خراسان شمالی تا ۲۲ آذرماهعلی‌اصغر نودهی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت نامه در این آزمون  از ۲۵ آبان ماه تا  ۱۵آذر ماه سال جاری مهلت داشتند، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر قرآن‌‍آموزان زمان ثبت‌نام از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ۲۲ آذرماه تمدید شد. 

نودهی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام خود در هجدهمین دوره از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اقدام کنند.

وی گفت: این آزمون در ۴ گروه امتحانی در قالب ۱۵ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با ۹ رشته، گروه ترجمه و مفاهیم با ۲ رشته، گروه معارف اهل بیت(ع) با ۲ رشته و گروه آموزش های الکترونیکی با ۲ رشته در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

نودهی ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه بویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌‎های قرآن و عترت در موسسات و مراکز قرآنی استان و شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی  و به‌روزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی استان را از اهداف برپایی این آزمون برشمرد.

وی مهلت ثبت‌نام در آزمون گروه آموزش های الکترونیکی را ۱۵ دی ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری این آزمون  ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در خراسان شمالی خواهد بود.

نودهی با بیان اینکه هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسات فرهنگی قرآن و عترت دستگاه های فرهنگی استان برگزار خواهد شد، افزود: نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا  می شود.

یادآوری می‌شود که هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم (مرحله کتبی) سوم بهمن ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha