مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین تمدید شد
کد خبر: 3862317
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین تمدید شد

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین تمدید شد

محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بازدید از خبرگزاری ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ابوذر استان قزوین تا تاریخ 18 آذرماه تمدید شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی آذر سال گذشته تا 15 آذر امسال خود را از طریق سایت سازمان بسیج به دبیرخانه جشنواره به نشانی http://basijmedia.ir ارسال کنند، در سال جاری هر فردی می‌تواند در هر بخشی که علاقه‌مند است در مجموع و حداکثر تا 6 اثر ارسال کند.

کشاورز مهم‌ترین محورهای جشنواره ابوذر را رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، موضوعات آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن‌شناسی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محور «گام دوم انقلاب» به‌عنوان موضوع ویژه جشنواره است، عنوان کرد: بخش‌های جشنواره شامل 6 بخش از جمله بخش تیتر، خبر، گزارش، عکس خبری، یادداشت و مقاله و چندرسانه‌ای است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با تأکید بر اینکه تمام اصحاب رسانه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ گفت: شرکت‌کنندگان در جشنواره باید آثار خود را با رعایت زمان‌بندی و قانون‌مندی ارسال کنند و آثار نباید با قوانین و مقررات جشنواره مغایر باشد و باید به نام ارسال‌کننده بوده و در غیر این صورت مسؤولیت آثار بر عهده ارسال‌کننده آن است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان باید به ازای هر اثر یک فرم مستقل پر کرده و آثاری که در جشنواره‌های دیگر ارسال شده باشد مورد قبول نیست.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: آثار برگزیده جهت شرکت در جشنواره کشوری ابوذر ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha