رسانه ملی نقش حوزه‌های علمیه را برای مردم تبیین کند
کد خبر: 3863635
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

رسانه ملی نقش حوزه‌های علمیه را برای مردم تبیین کند

گروه فرهنگی ــ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: رسانه ملی می‌تواند نقش و رسالت حوزه‌های علمیه را بیش از پیش برای مردم تبیین کند و زمینه‌ساز جذب و تشویق جوانان به تحصیل در حوزه شود.

رسانه ملی نقش حوزه‌های علمیه را برای مردم تبیین کند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، ظهر امروز 21 آذر در جلسه‌ای با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ضمن قدردانی از تعامل و همکاری شبکه استانی با حوزه، گفت: حوزه قزوین در گذشته از پیشینه قوی و درخشانی برخوردار بوده و توانسته بسیاری از علمای فاضل را تربیت و به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل دهد.

وی با اشاره به فعالیت هشت مدرسه علمیه در استان قزوین، خاطرنشان کرد: علمای این شهر با بینش قوی توانستند بسیاری از مدارس علمیه را با سبک معماری زیبایی احداث کنند و برنامه‌سازان شبکه استانی این مدارس تاریخی را به مخاطبان معرفی کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: شبکه استانی می‌تواند نقش و رسالت حوزه‌های علمیه را بیش‌ازپیش برای مردم تبیین کند و زمینه‌ساز جذب و تشویق جوانان به تحصیل در حوزه شود.

وی همچنین برگزاری دوره کوتاه‌مدت را برای کارشناسان حوزوی صداوسیما و تولید برنامه‌های متنوع در راستای پیوند دانش آموزان با مساجد را ضروری خواند.

انتهای پیام
captcha