برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در قزوین
کد خبر: 3863864
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در قزوین

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی گردان‌ها در قزوین برگزار شد.

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، رزمایش اقتدار گردان‌های الی بیت‌المقدس بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به مدت 2 روز در تاریخ 21 و 22 آذرماه در بخش کوهین برگزار شد.

زین‌العابدین اصلی‌بیگی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) و رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی گردان‌ها و افزایش روحیه انقلابی و بصیرت بسیجیان در بخش کوهین برگزار شد.

وی بیان کرد: در این رزمایش عملیات حفظ و انسجام، کمین و ضد کمین، امداد و نجات و مردم‌یاری، پیاده‌روی تاکتیکی و آنچه بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته شد.

اصلی‌‌بیگی با بیان اینکه شعار این رزمایش «۴۰ سال خدمت و ایستادگی» در نظر گرفته‌ شده است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش بسیجیان به نمایش گذاشتن قدرت و توان دفاعی، آمادگی توان رزم و تاکتیکی بسیجیان در مقابل دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی بسیج، آمادگی همیشگی و لحظه‌ای بسیجیان برای اجرای عملیات مختلف فرهنگی، آموزشی، عقیدتی، سیاسی، علمی و نظامی است.

وی ادامه داد: افتخار بسیج این است که در کنار مردم برای پاسداری از نظام و ملت در هر نوع مأموریتی حضور دارد و بسیجیان خود را فدایی نظام اسلامی می‌دانند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) امنیت را بالاترین هدیه بسیج به مردم دانست و تصریح کرد: بسیج به‌عنوان نهاد مردمی و الهی که متکی به دستگاه خاصی نیست کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha